Inlägg från: Prinsessan Zelda |Visa alla inlägg
  • Prinsessan Zelda

... Född: Juli 2007 ... 2

kikar in lite snabbt. jag och en kompis har varit och klippt och färgat oss på Björn Axen, sen gick vi ut och åt på restaurang. helt utan barn och gubbar, så jäkla mysigt

behövdes då jag haft två skittråkiga dagar hemma, med griniga ungar osv.

nu ska jag nanna, go natt!

• Prinsessan Zelda
    Jessys skrev 2008-07-22 23:11:50 följande:
    Prinsessan Zelda skrev 2008-07-22 23:08:51 följande:Oj va mysigt. blev du nöjd me håret ?" av mina kompisar ha gått på den skolan
    det är min "styvsyster" som jobbar på Björn Axen, och man kan inte bli annat än nöjd Kan tillägga att jag inte betalar fullpris
  • Prinsessan Zelda
    Jessys skrev 2008-07-22 23:14:54 följande:
    Prinsessan Zelda skrev 2008-07-22 23:13:50 följande:nä då förstår ja Härligt med sånt! Jag skulle oxå vilja fixa mitt håår.. men orkar inte lägga it pengar på färg nu på sommaren. mitt hår bleks alltid aplätt ..
    jo. men jag måste täcka mina "naturliga slingor"
  • Prinsessan Zelda

min mamma var typ helgrå vid 35-40 nånstans så jag vet vad som väntar. har en del redan

nä, nu måste jag SOVA.

• Prinsessan Zelda

Grattis alla födelsdagsbarn

• Prinsessan Zelda
    veronicaq skrev 2008-07-24 22:53:47 följande:
    KOLLA!!!

ha ha ha. jävla härligt skratt
  • Prinsessan Zelda

varit på hägernäs strand med LindaLennart och Lindisen, med barn. så trevligt så. lite solbränd men vad gör man inte

passade på att shoppa på rea i butik i vaxholm, lite villervalla kläder och me too kläder

Isabel går nu rakt ut i rummet utan mål, så kul!!! Går lagom till födelsedagen på tisdag.

Ni som vill ha stockholmsträff - skriv upp er i träfftråden!!!

• Prinsessan Zelda

ja, en väldigt bra dag idag. Lindisen + gubbe, Inez, LIndaLennart och Vilda var på Isabels barnkalas. var ute hela tiden, vilken tur man storstädat inomhus

Isabel fyller på tisdag men vi hade barnkalas idag. ska ha släkt kalas på tisdag.

• Prinsessan Zelda

Idag fyller Isabel 1 år!!

min lilla gullunge

Isabel 8 dagar8 dagar gammal

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2