Inlägg från: Prinsessan Zelda |Visa alla inlägg
  • Prinsessan Zelda

... Född: Juli 2007 ... 2

Isabel har också börjat klättra massor. farligt ju. men jag är van. Adam hittade man ju på väg upp på spisen, stående på ryggstödet på fåtöljen, på matbordet osv, he he. hjärtat i halsgropen många gånger.

• Prinsessan Zelda

Isabel har gått mycket mer idag också. och sen är hon så söt när vi går ute med vagnen. alla människor och bilar vi möter vinkar hon åt

nä, nu ska jag sova. go natt.

• Prinsessan Zelda
    H e l e n a skrev 2008-07-21 22:20:47 följande:
    Nu när du säger det så har jag nån minnesbild av ett foto där Isabel hänger i spisluckan...
    nja, det var Adam när han var 9½ månad
  • Prinsessan Zelda
    Mjukis82 skrev 2008-07-22 07:19:45 följande:
    Godmorgon på er!!!Har inte hunnit vara här inne alls på ett tag! Det är verkligen fullt upp med bröllopsplanering nu och i lördags kidnappade dom mig för min möhippa, jag hade sååå roligt!!!Dock är jag så ledsen/besviken/förbannad över att jag så sent som igår fick ett "avbok" via MAIL från ett par som vi umgås mycket med som tydligen inte kan komma pga pengar (dom har tackat JA innan, och osa var senast 1/7).... Fine att man inte har pengar, men då kanske man inte ska berätta för oss att man ska till liseberg? Besviken att man inte som en av de bästa vänner kan prioritera att vara med på mitt livs största dag! Jaja, deras förlust och fan så mycket mer jobb för mig som får göra om hela bordsplaceringen och festprogrammen får tryckas om! Sorry för mitt EGO-inlägg!Igår var Denises faddrar här och uppvaktade henne, hon fick en jättefin prinsess-bil som låter MASSOR!!! E redan ngt trött på den! Hahaha!
    liseberg är väl inte billigt direkt. det behöver ju inte kosta massor att gå på bröllop.
  • Prinsessan Zelda
    H e l e n a skrev 2008-07-22 07:57:59 följande:
    Hehe, jag insåg at det måste ha varit det sen. Så mycket för mina minnesbilder
    Isabel är inte så vild än som tur e

men hon klättrar upp på saker och kan inte gå ner på rätt sätt, det är det jobbiga.
  • Prinsessan Zelda
    ellenwesterlund skrev 2008-07-22 07:45:28 följande:
    Uppe lika tidigt som er, hinner bara inte sitta vid datorn då.Ger ungarna gröt vid den tiden. Nu är dom sjukt trötta (höll på somna i matstolarna) men nu när vi lagt ner dom står dom bara och gafflar och skriker. Fel o sova om man är trött!?Jag blir ensam hemma till i morgon med dessa två gaphalsar som är smått rabbiata.Mamma tyckte jag skulle komma till dom men jag kommer bara ryka ihop med både mamma o pappa (får bara höra allt jag gör fel), tyckte mamma kunde komma hit och hjälpa mig men då var auktion mer lockande. Få se om jag ringer svärmor om dom blir alltför jobbiga.Ego inlägg men det är sånt som händer.
    vart bor ni nånstans?
  • Prinsessan Zelda

jag vill också ut och springa. nån som vill vara barnvakt så länge

• Prinsessan Zelda
    Beckah82 skrev 2008-07-22 09:24:55 följande:
    Ja du kan ju springa hit å lämna dem
    jag börjar springa nu så ses vi om nån vecka då
  • Prinsessan Zelda
    Milla med killar skrev 2008-07-22 09:47:28 följande:
    Prinsessan Zelda skrev 2008-07-22 09:17:50 följande:Kom med de bara..två till märks inte med allas barns kompisar
    också en bit...
  • Prinsessan Zelda
    Milla med killar skrev 2008-07-22 09:54:40 följande:
    Skulle jag bara träna när jag hade barnvakt så skulle det aldrig bli av heller. Har inte haft barnvakt sen 01 då vi gifte oss
    jag tränar med barnen också. men ut och springa är svårt med båda barnen hemma. hade jag haft bara Isabel skulle jag sprungit med vagnen. annars springer jag på kvällen när sambon är hemma såklart.
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2