-
haha du är ju bara fööör rolig!!! snart ser jag dig på film =)Halvblod skrev 2008-07-19 12:03:47 följande:Jag som då är en mycket ansvarfull mamma (!!!!) ska givetvis inte festa ikväll utan sitta hemma med min lilla familj och äta god middag och ev festa till det med en film. Man har väl lixom inte skaffat barn för att festa eller gudförbude lämna bort sina barn??????MEN NÄSTA HELG DÅÅÅÅÅÅÅÅ JÄVLAR Då är det festival i stan, gubben min har semester och Leiisen ska vara hos mina föräldrar...PARTYYYYYYYY
-
så verkar halvblod va offline... ja för er som undrar varför jag ser henne på film snart så ska jag berätta. vi träffades i thailand och då filmade jag lite. tror nog jag fångade henne på film oxå =) har inte haft tid att lägga in filmen förrän nu... skäms....
-
Halvblod; hehe, nja fina klipp va väl å överdriva. man kan skymta ditt hår nån sekund i phi phi klippet, Riad har jag fått med och Leia =) och sedan har jag typ filmat poolbad i tio minuter... jättekul hehe.
grattis mammab! ska bli spännande att få höra en förlossningsberättelse! -
mammab; men å vilken liten sötis!!
-
Idag har vi haft kalas för Inez. va mysigt med lite släkt och de närmsta vännerna. Lugnt och trevligt. Fina presenter fick hon oxå! Ska lägga upp i bdb om en stund.
Tycker Inez blir mer o mer lik Lilly My, hehe med sin toffs på huvudet.... min sötplutta, 1 år... ja imorgon fyller hon ju men vi har firat idag. och redan igår och i förrgår fick hon presenter =) -
sol; jag hade nog oxå ringt gyn akuten... hoppas det går över snart....
Idag fyller min Inez 1 år! Vi firade i helgen så det blir en lugn hema dag om vi inte åker ut till mormor en sväng. Sambons semester är slut och jag börjar jobba om två veckor..... =(
För ett år sedan vid denna tidpunkt hade jag min lilla Inez hos mig. Hon kom vid 5-tiden på morgonen, åkte in den 20;e vid 12 tiden, blev hemskickad men åkte tillbaka vid 17 tiden. Shit vilket jobbigt dygn det där va, men sååååå värt allt det jobbiga! Älskar min tösa över allt annat.
Fortfarande "bara" två tänder. Hon är en envis rackare med stark vilja och ett sjuhelsikes humör =) Hon går mellan möbler och skriker när väggen är i vägen för gåvagnen. Hon klappar mjuka saker och pussas och flirtar gärna. -
vet inte om bilden funkar.....
images5.bilddagboken.se/16/_u8/_u6/_u6/_u0/_u0/u866008/56986_1216565853.jpg
-
hehe, jo... hon ser ut så. det är alltså inte en skämtbild =)Lindisen81 skrev 2008-07-21 07:22:39 följande:vet inte om bilden funkar.....images5.bilddagboken.se/16/_u8/_u6/_u6/_u0/_u...
-
Inez tackar för gratulationerna.
någon som har tips, lindisen81.blogspot.com/2008/07/s-var-det-dethr-med-smnen.html
-
Prinsessan Zelda skrev 2008-07-21 08:39:34 följande:
Isabel är också svårare att söva på kvällarna. somnar oftast i min famn i soffan numer. förut la vi henne bara. men det är ändå inte jobbigt för Adam har varit jobbig att lägga hela tiden så..jag vill gärna att hon tar välingen ett tag till... dels för att hon är såååå mkt lättare att lägga. har ALDRIG varit problem tidigare typ....