Inlägg från: Lindisen81 |Visa alla inlägg
  • Lindisen81

... Född: Juli 2007 ... 2

morgon.... blä
    Inez vilar numer bara ca 40 min om dagen vilket gör att man tror hon ska sova bra på natten o länge på morgonen. jo tjena!
    vaknar o drömmer från å till, eller kanske en gång men ändå... somnar som en stock 19 som vanligt. pigg som en lärka kl 6!!!!!!!! blir tokig! hon har ju sovit till 7-7.30 de senaste veckorna men då har hon vilat ca 2 timmar efter lunch!'
    känns som att ju sämre hon sover på dagen desto sämre på natt/morgon....

nu retar hon mig och säger; goj goj goj, hahaha och ställer sig mot soffan och vill ha min uppmärksamhet... men mitt kaffe måste ju oxå ha uppmärksamhet.....självklart va det min morgon oxå så sambon ligger gott o sover!

• Lindisen81

Inez är typ 75 lång och väger 9,5 kg typ. va ett tag sedan kontroll va och 1-års kollen är inte förrän den 13 aug

• Lindisen81

någon som hört nåt om mammab??läste på juliforumet att hon hade sammandragningar...? *nyfiken*

• Lindisen81

Milla med killar skrev 2008-07-16 19:37:46 följande:

Hon var online för några timmar sen vet jag men inte nu..
    hmmm... ok. hoppas allt är bra med henne alla fall och att hon kanske är inne och föder =) och att det går snabbt enkelt o smärtfritt =)
  • Lindisen81

mammab; men åååååå jag som ändrade min gissning på juliforumet ju =)

sol; *kram*

• Lindisen81

ang kalaset kommer vi inte ha nåt "tema", vi hade lila på dopet, med lila ballonger, lila rosett i dopklänning, lila dekorationer vid dukning osv. får räcka på ett par år =) släkten kommer och några nära vänner till mig som äääälskar lilla inez =) blir en lugn bjudning med massa bullar och lite tårta typ.

nu ääääntligen har vi köpt skruv så vi kan få dit panelen i köket! så nu jobabs det på igen efter att ha stått stilla ett tag =)

• Lindisen81

zandrisen; men det blir sååå fint hos er, brukar kika i bloggen. ja alla lister o allt kommer dröja , hehe blir väl klart lagom till jul kanske =) så en sak till haha, "glömt" måla taket! så det ska göras, får täcka allt med plast!

• Lindisen81

Anns krypin skrev 2008-07-17 21:27:13 följande:

hon fyller dagen innan Johanna *L* va fint gjort på den sidan *tycker*
    grattis till Johanna i förskott. kommer heeelt glömma gratulera, bara att erkänna, så lika bra att göra det nu =)
  • Lindisen81

så ni passade på att ta över tråden såhär på morgonkvisten =)

får inte ha min dator ifred!!!! en vss liten inez ska ju bara stå hela tiden, och då ska hon stå på mina fötter typ för att va med å knäppa på tangenterna.... suck!

undrar hur det är me mammab....... =) bebis?

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2