-
Håller med dig L2K!! Jag har en dotter som precis börjat skolan och hon får ju inte heller gå på fritids. Så HELA hennes klass går till fritids efter skolan utom hon. Snacka om att hon känner sig utanför!!!!!!!!!!! Det är ju en social grej. Igår grät hon för att hon inte fick följa med. Det var ju likadant förra året.L2K skrev 2008-08-21 12:51:09 följande:Helt klart en kul grej! Synd att du bara kommer upp över dagen!!!Idag har Sebastian börjat i skolan!!! Min lilla skit har blivit stor!!! Dock har vi fått lite problem... I våras fick vi hem papper för att välja skola och fritids. Så det gjorde vi. Förra veckan loggade jag in och såg att han hade fått fritids. I måndags började han. Och han stormtrivs!!!!! Sen kom bomben; han får inte gå på fritids för att jag är hemma med Emilia. När jag ifrågasatte varför han då ens fick börja fick jag till svar att dom inte kunde hålla koll på alla föräldrarlediga och att man som förälder förväntades söka reda på sån info själv. Det efter fem år på dagis där vi har matats med sån info.Sen kom jag på igår kväll med att vi tom har fått faktura för fritids!!!!! Gissa om jag är sur!!!! Så nu sitter jag här och försöker knåpa ihop ett brev för att söka avsteg så han får gå 10 timmar på fritids iaf.Han får tom mindre timmar än Oskar har på dagis!!!Ja, ja... Ville bara gnälla av mig lite. -
Visst förstår dom till viss del! Men platser finnes.............
-
Håller med!Prinsessan Zelda skrev 2008-08-21 16:45:31 följande:kul med ett till reportage beckah tråkigt för sebbe L2K, det kan ju bli svårare att komma in i kompisgruppen då ju. -
Här i götet är det också 15 timmar men min Olivia går på svenska kyrkans förskola och där har de inte de bestämmelserna. Vi får ha henne där precis som vi vill. Hon går 20 timmar. 5 timmar om dagen/ fyra dagar i veckan. Känns allldeles lagom!

-
Det kan jag inte minnas att jag någon gång sett.zandrisen skrev 2008-08-22 08:27:48 följande:Hallå i tråden! Slänger in en fråga innan jag läser igenom allt: Igår upptäckte vi att Mick håller på att få hörntänderna i överkäken, men det är typ 5 mm jättemörka/svarta fläckar där det är som mest svullet! Är det normalt? Ska försöka få tag på nån tandläkare idag, kan inte minnas att Molly hade nåt liknande, ser onekligen ganska läskigt ut!
Verkar han ha ont av det?zandrisen skrev 2008-08-22 08:33:25 följande:Ska kollas upp!Åhhh...drömmer mig tillbaka!!!!!!!!
Repotaget är 2 uppslag så det går inte att missa

Dessutom har de gjort ett repotage om vår bröllopskordinator direkt efteråt om bla. vårt bröllop. -
haha....nu står Melvin och dansar till musiken från Olivias barnprogram från övervåningen...
-
gulligtPrinsessan Zelda skrev 2008-08-22 07:18:08 följande:Isabel provar vinteroverall och vantar, och försöker samtidigt ta sin napp. och elaka mamman skrattar i bakgrunden
-
Milla med killar skrev 2008-08-22 08:55:40 följande:Hur är det med magen?Själv så vaknade jag i går natt och hade vrålont i mellangärdet kröp ner från trappen till medecinskåpet och svimmade på golvet.:-O Jag tror med jag har galltenar, får så här emmallanåt. Hade käkat röd rå lök på kvällen.Oj
... Ja, det låter ju mycket väl som det kan vara gallsten. Får rysningar.....gör ju så j-la ont!!!! Stackars dig!
Magen är föt rillfället bättre. Illamåendet är borta för tillfället och jag springer inte på toan hela tiden. Anfall har jag inte haft på 5 veckor, men då är jag också väldigt försiktig med vad jag äter. Fast nu var det så längesen att jag bara väntar på nästa....
-
Donna69 skrev 2008-08-22 08:50:56 följande:jag vill ju oxå se...=(
-
Hur ofta får du ont?Milla med killar skrev 2008-08-22 09:18:54 följande:Jooooo... ska väl det men eftersom jag jobbar med de pat å vet jag att man gör inget åt det än i detta stadiet men blir det oftare så måste jag det.Skulle behöva städa här er ut som FAN!! men jag måte pimla kaffe först så jag vaknar. Har ju Hannes hemma idag o han struttar i kring naken här hemma än fniss...och Theo i blöjan. Men jag är ju surfsugen