• Mum23

... Född: Juli 2007 ... 2

Idag cyklade jag och lämna på dagis *duktig*. Har blivit väldigt förslappad under sommarenFundersam. När jag kom hem satte jag Melvin i vagnen och gick en promenad i det fina vädret i 45 min *ännu mer duktig* Stolt över mig sjäv att jag tagit mig i kragen!!

• Mum23
    H e l e n a skrev 2008-08-25 12:16:49 följande:
    Gött när man kommer igång igen efter en slapp-period . Säg bara till om du är sugen på att haka på gympapass på Friskis&Svettis nån gång! Det är KUL och man mår så bra Bra också att man verkligen går igenom hela kroppen plus att det både är kondition och styrka :)

Ja, det är skönt men går trögt den första tiden.

Följer gärna med på ett Friskis-pass någon gångGlad
    Vart brukar du gå någonstans?

• Mum23
    Här var det lugnt!!!
    Men det är klart, många jobbar.
    Ska själv börja jobba idag, hihi....ska bli roligt. Det är ju bara lite extra då och då så det känns bara kul att komma iväg lite!
  • Mum23

...och just det,

den 8/9 kl. 18.00 ska jag ha Me & I- party.
    Den som vill och kan är mer än välkomna!!!!Glad

• Mum23

Jag blev gravid 2 dagar efter mens, alltså, vi hade "mys" 2 dagar efter mens och sen var han bortrest, så jag VET att det var så!!!!! Blev sååååå förvånadFörvånad. Det var en liten tjej!!

• Mum23
    Milla med killar skrev 2008-08-26 14:49:58 följande:
    Fniss...jag är på dag 90 är....Mins mens har helt borta. Hade den sist i juni den första efter förlossningen. Gravid är jag inte för jag har testat 2 gånger.Spännande Jessa och Jonali, tummar hålls.G morsan, visst hade du med knas med mensen?
    Yes, efter första tog det ca 2 månader till andra, men nu har jag hunnit haft 2 på kort tid. Väldigt oregelbunden.
  • Mum23
    Milla med killar skrev 2008-08-26 14:55:15 följande:
    Ok skönt att höra, min lär väl dyka upp. Ammar du med än, mycket?Det är väl därför min knasar?

Ammar en hel del. Tror att det är därför menseninte riktigt "funkar som den ska".
    Funderar ni på fler barn?

• Mum23
    Hur många är vi som ammar?

1. Beckah ammar Alvin ca 2 ggr per dag
    2.Gbgmorsan ammar Melvin mellan 2-5 ggr per dag
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2