• Mum23

... Född: Juli 2007 ... 2

Milla med killar skrev 2008-08-22 09:39:47 följande:
    Hmmmm..inte ofta typ 3-4 gånger per år kanske.
    Å då gör man inget åt det?
  • Mum23

HJÄLP: Vad ska jkag köpa i födelsedagspresent till min fyra-åriga systerson???? Har ingen aning om vad pojkar i fyra-års åldern leker med!!!!!!!!!!!

• Mum23

Tack för hjälpen Milla! Ska nog kunna hitta något utifrån detFlört

Jag har sen i slutet av graviditeten med Melvin haft gallstensbesvär. I perioder har jag fått anfall 2 ggr i veckan och i perider går det ca 1 månad emellan. Har inte slutat hoppas på att det ska försvinna av sig själv. Eller att jag iaf inte har några besvär så att jag slipper op. Läkaren som gjorde ul tyckte att jag skulle op. Men jag förstår inte varför vissa opereras och andra inte??

• Mum23

Jag tror det....
    Han pratade om att gallblåsan inte längre hade någon funktion i mitt fall. Han sa att den var full med stenar och att gallblåsan hade dragit ihop sig.....
    Bättre att ta den innan det bli infl. Det gör ju fruktansvärt ont har jag förståt och det blir väl en jobbigar process har jag förstått.
    Kan ändå inte låta bli och tänka att jag väntar och ser vsd som händer.
    Tycker det är så läskigt med opHemlis

• Mum23
    jennsans skrev 2008-08-22 12:12:25 följande:
    nån som vet om de slutat sälja liberos våtservetter??hittar ingenstans :(
    Ingen aning.
  • Mum23

Milla: SCHNYYYYYYYYYGGA kläder MillaGlad

Snygg blond morsa ocksåFlört

Ikväll ska jag och mannen på 30-års fest så vi ska ha barnvakt och bara njuta av vuxet sällskap!!!!! Ska bli riktigt trevligt.

• Mum23

använder ni skötbord?
    Ibland

*har ni börjat med potta?
    Nej

*äter barnet själv?
    hälften/hälften, beror på humör och mat

*gillar ditt barn soppa =)?
    Ja

*vaknar barnet på natten?
    Every night

*använder barnet napp/snutte?
    napp och snutte, men bara när han sover eller vilar

*barnets favoritmat?
    Det mesta tycks vara gott

*sitter barnet framåt eller mot dig i vagnen?
    Framåt

*har ni rutiner/fasta tider vid sova, mat osv?
    Sova ja, äta njae

*Aktiviteter:
    Upptäcka ute (en klar favorit), babysimma, busa med storasystrarna, leka tittut och jage med mamma, jaga katten, mata kaninen och gunga. (leker väldigt lite med sina leksaker)

• Mum23
    solstraalen skrev 2008-08-25 08:26:36 följande:
    Mkt vardag som börjar nu.Imorrn börjar Saga å Josef på dagis på allvar. Dom kommer gå 50-75% där. Jag ska plugga heltid på distans i 1½år-2år.Fast imorrn åker jag låååååångt ner i söder ( eslöv ) för kursstart och kommer hem seeent på torsdag kväll.Ska njuta lite av barnledigheten då Så imorrn ska barnen gå till 16.30 för första gången nånsin, tidigare har dom bara gått till 14.00 så får se hur det blir.Och Saga lär bli sååå ledsen när hon kommer hem sen å inser att jag inte är hemma. Hon är inne i en extremt mammig period nu. *ångest* Sen så hoppas jag på ett trevligt samtal idag oxå Jennsans, lust å hoppa in på msn?
    Sol: Vad ska du plugga?
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2