Inlägg från: Lindisen81 |Visa alla inlägg
  • Lindisen81

... Född: Juli 2007 ... 2

Anns krypin skrev 2008-07-21 08:44:28 följande:

Prinsessan Zelda skrev 2008-07-21 08:42:52 följande:Ahaaa Okej , hmmm lite knepigare då..äre utveckligen som gör det mån tro??
    grejen är den att inez alltid somnat me välling utan problem, tills för tre dagar sedan då välling inte duger, inget annat heller =( man kännser sig totalt värdelös =(
  • Lindisen81

tack hörrni.... nä man ska inte känna sig värdelös... men är ju så van med att hon aldrig protesterar, vill inte att hon ska va ledsen å skrika...
    som ni skriver, har väl med utvecklingen att göra. händer mycke i kroppen nu antar jag...

• Lindisen81

Prinsessan Zelda skrev 2008-07-21 09:03:00 följande:

vänta tills trotset kommer. spara värdelöskänslorna till då istället
    haha
  • Lindisen81
    Beckah82 skrev 2008-07-21 09:40:57 följande:
    Nån som bjur på kaffe? Jag orkar inte sätta igång bryggaren...
    du får en kopp av mig oxå =) om en stund... om jag orkar få igång bryggaren =) kan kanske få lite av annki jag med =)
  • Lindisen81

här öser regnet ner!!!!! Inez sover sedan en timme tillbaka och jag fryser, brrrr va kyligt det är. sambon jobbar hans sem är över =( slutar det regna kanske jag o inez går ut å plockar blåbär =)

• Lindisen81

H e l e n a skrev 2008-07-21 09:51:36 följande:

Eskil suddade och var klarvaken mellan elva och halv två inatt. Bara sådär.
    hmm, ja alla sätt är bra utan de dåliga =)
  • Lindisen81

Prinsessan Zelda skrev 2008-07-21 10:15:48 följande:

vill ni komma hit och hänga eller vill ni ha besök
    åkte ju ut till mamma och fick lunch... får ta det en annan dag!
  • Lindisen81

måste bara berätta ; inez somnade utan problem!!!!! ingen välling idag heller, hon ville inte..... så nu får man väl sluta erbjuda henne det, fjärde kvällen utan välling.... men hon somnade bra! tog ca 15 min, hon gnällde o skrek o protesterade typ två gånger sen verkade hon acceptera att det va sova som gällde! sååååå glad just nu!!!!!!

• Lindisen81

här kör vi med stora storlekar! fick strl 86 (Lindex) i t-shirt som sitter perfekt! eller, hehe, rätt stort. men stoppar man in i byxan blir det bra. bodysar använder vi knappt, funkar inte så bra när man pottar. har en del bodysar kvar i strl 74-80 som hon fortfarande kan ha. byxor sitter bra i strl 68, hon e ju rätt kort (75 lång) men köper bara strl 80-86 numera.
    1 års kollen är den 13 aug.

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2