Inlägg från: Lindisen81 |Visa alla inlägg
  • Lindisen81

... Född: Juli 2007 ... 2

rullgardinsflikkan skrev 2008-08-06 19:29:23 följande:
    Sjukvårdsupplysningen is da shit!
    sambon (som är hemma nu med inez) får ringa dem imorn om hon blir sämre.
    piggelin får han testa imorn! smart!

kan det vara så att hon blir lite dålig i samband med omställningen att johan tar över och är hemma? nya rutiner (vi försöker ha samma men lite annorlunda blir det ju såklart) samt tänder och en liten förkylning på gång...? ja det är väl bara att invänta, är ju säkert inget allvarligt. tack för hjälpen tjejer!
  • Lindisen81

föresten, får Inez en lillebror i framtiden ska han heta Alfons =) då har de namnsdag samma dag =) inte för att vi vill ha en till just nu men ändå. nä hej på er för ikväll!

• Lindisen81
    skruttan35 skrev 2008-08-06 20:20:20 följande:
    Lindisen81 - hahaha det hade ju varit skoj !!!
    vi träffa en familj me en son som hette Alfons, när vi va i thailand. tänkt på pojken en del och gillar namnet mer å mer. häromdan såg vi att de har namnsdag samma dag =)
  • Lindisen81

=(
    så ledsen och orolig just nu...
    Sambon åkte iväg med Inez till min brorsa då vi tyckte att hon va bättre idag, lite piggare och åt sin frukost... Jag ska komma efter imorgon. Nu på kvällen rimger sambon och säger att hon är sämre... alvedon tar inte på henne det minsta längre, hon är jätteslö, vill inte äta + drick... ingen vätska på hela dagen förutom imorse... tempen hade gått från 38,7 nu på kvällen till 35,5!!!!! Hon är svullen runt ögon och mun (bara liiiite svullen, man kan ana det) samt lite röd runt ögonen...Hur är det möjligt??? Sambon ringde sjukvårdsuppl och de ville att hon skulle bli underkökt... de faxade nyköpings barnsjukhus (där de är nu) och åkte in med henne......
    får en knut i magen... vill bara vara med min fina lilla tjej.... nu gråter jag oxå, fan va töntig jag är... är väl bara en liten infektion...

• Lindisen81

nä... kanske inte är töntig... men ibland känns det som man är överbeskyddande och inte kan ta att ens barn är sjukt... ja men nu blir hon undersökt all fall så får vi se...

• Lindisen81

väntar på att han ska ringa nån gång! ringde men hans mobil va avstäng..... *suck* jag TROR det är tredagars.... men varför sjönk tempen så fort??? vi har bara sån man gör i örat så den kan ju ha mätt fel...

• Lindisen81

fan va arg jag blir på sjukvården!
    De prioriterade ju inte direkt Inez... de blev hemskickade utan ens en koll på tempen! de sa att de kan ringa vårdcentralen kl 8 imorn om det är sämre.....

• Lindisen81

nä jag skojar inte...
    det är så det är... brist på personal eller nåt... föräldrar som överreagerar... bara att åka hem och sova. vafan en liten temp i rumpan, hur lång tid tar det..... blä

• Lindisen81

Anns krypin skrev 2008-08-07 19:36:41 följande:

tror hon bråkar me han mc tidning *hoppas*
    hihi, klart hon oxå vill läsa mc tidningar ju!
  • Lindisen81
    skruttan35 skrev 2008-08-07 19:48:06 följande:
    Lindisen - Vi stod och valde mellan alf och alfons eftersom min farfar och morfar heter så. Det blev alf som andra namn till william. Tycker att Inez och Alfons passar bra tillsammans.
    hihi, ja vi kallar redan bebisen i våra framtidstankar för Alfons =) men jag tror vi får en tjej till när vi får barn igen hehe
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2