• Jessa6

... Född: Juli 2007 ... 2

Halvblod skrev 2008-08-12 17:39:23 följande:
    Det var jag oxå inne på att söka, men det fanns inget i vårt område som hade (vi får utgå ifrån sambons väg till jobb eftersom jag inte vet var jag kommer jobba)Vi har sökt 3 musik/dans/rytmik/teater inriktade dagis samt ett som simmar en gång i veckan från att dom är 2 eller 3år plus att dom satsar på siffror och bokstäver även i småbarnsgrupperna.
    Sånt har inte vi ens att välja på här tror jag....De vi valt nu skrev bara "vi prioriterar språket"
  • Jessa6
    Jessa6 skrev 2008-08-12 18:08:00 följande:
    Sånt har inte vi ens att välja på här tror jag....De vi valt nu skrev bara "vi prioriterar språket"
    Vi bor mitt i stan i Halmstad, kan knappt komma mer centralt....
  • Jessa6
    Halvblod skrev 2008-08-12 18:26:37 följande:
    Okej, men då borde det nog finnas lite inriktningar för det är inte puttehåla ju
    Ja man tycker det, inget man ser något om, trots allt 80 000 inv i Halmstad!!
  • Jessa6

Pussel: vad härligt och samtidigt en lättnad det måste vara för din sambo!

• Jessa6

Elias sover bara i blöja och bara sparkar av sig täcket. Han har 80 i kläder och 21-22 i skor.

Jag tänker inte ens skriva vad jag väger eller har för storlek....vill verkligen gå ner 10 kg...

• Jessa6
    Anns krypin skrev 2008-08-14 19:18:09 följande:
    Du det där me vikt är bara siffror... jag är själv i situationen att 20kg bort från mej skulle göra mej gladare å ha mindre ont i rygg å höft..Men en sak, man är den man är hur man än ser ut....
    Så sant så
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2