• Jessa6

... Född: Juli 2007 ... 2

misan84 skrev 2008-08-25 17:31:56 följande:
    kan knappt tro det är sant... Kalmar polis distrikt  har hittat vår bil [/citat]

Gud vad bra!!
    ellenwesterlund skrev 2008-08-25 18:40:54 följande:
    [citat]
    Idag har Kristoffer gått runt fem steg själv! Han blir så glad/stolt när han gör det så han skriker nästan va glädje!
    Tjohoo!

Idag har Elias varit på dagis för första gången, han tyckte det var supekul och var helt slut när han kom hem, sov mellan 13-15.15. Lille Gubben....
  • Jessa6

Grrrr....vad är det med min kropp? Jag har ff inte fått min mens och är på dag 33 nu, vill ju börja försöka nu Jag tror inte jag är gravid, har iofs inte testat men min temp är ganska så låg tycker jag...Vi har ju inte börjat än, jag trodde att jag fick förra veckan men det var nog bra spottings...

• Jessa6
    Beckah82 skrev 2008-08-26 12:19:24 följande:
    eller nidis Snälla snälla testa! nu blev jag nyfiken!
    Jag har inga tester hemma, väntar ett par dagar till, jag tror verkligen inte att jag är gravid, i såfall lever hans rackare längre än jag trodde...
  • Jessa6
    JoNaLi skrev 2008-08-26 12:27:15 följande:
    Jessa6: hehe jaa det kan de göra..Kanske blir en flicka då! Meja kom ju till så.. jag hade ÄL ungefär en vecka efter vi hade sex och ingenting innan eller efter.. vi gjorde ju slut då så Meja was ment to be! hehe
    Ja asså man undrar ju ibland hur länge de överlever de små, jag får testa till helgen om det inte hänt något innan.
  • Jessa6
    Beckah82 skrev 2008-08-26 12:48:43 följande:
    upp till 10 dagar i extremfall
    WHAT?! Tyckte 5 dagar var mycket!! Jaja vi får se, förväntar verkligen mig ingenting, är säkert på gång...
  • Jessa6

Idag kom mensen med besked, ja jag kände det på mig igår att det inte var bebis, var något annat, 2-3 dagar sen, så lurad man kan bli. NU kör vi verkligen igång! Tjohoo! Bebis 2009 here I come!!

• Jessa6
    Pusselbiten86 skrev 2008-08-27 13:12:32 följande:
    Föressten..Har köpt en tröja till Lilla T idag... Där de står " jag ska bli storebror" .. tänkte sätta på han den o sen får vi om de fattar hihiMen de dröjor nog ett antal veckor till innan den åker på...
    Var köpte du den? Jag funderade också på något sånt faktiskt, rätt kul (ja den dagen man kan komma med något då )
  • Jessa6
    zandrisen skrev 2008-08-27 14:07:02 följande:
    Kan svara för min del, köpte trycket på www.gladagrodan.se, stök på det på vanlig h&m-tröja.
    Thanx!! Ska minsann göra det sen
  • Jessa6

1.Vad tycker du mest om med ditt barn?
    2.Hur många barn vill du ha när du blir stor?
    3.Vad gillar du för musik?
    4.Vilka TV-serier följer du?
    5.Vad jobbar du med/pluggar du när du inte är mammaledig?

1. Att han är den han är, LOOOOVE him!!
    2. 3
    3. Allätare
    4. CSI, Navy CIS, Ghost whiserer, Big shots
    5. Ekomoniassistent

• Jessa6

Håller med MIlla med killar, ibland, eller allt som oftast syns man inte i denna tråden, synd men som sagt man får väl sluta att bry sig om det, säkert många som läser som inte kommenterar, ajg gör ju det själv ibland så det går väl på båda håll

• Jessa6
    jelikan skrev 2008-08-31 08:38:31 följande:
    Vill ni veta en kul sak? Jag och sambon har börjat prata bebis igen. Är så grymt sugen och nu när p-staven krånglar och jag funderar på att ta ut den och byta till p-piller så pratar vi om att skaffa en liten till istället
    Vad kul! Lycka till!
  • Jessa6

Dona:

Halländksa eller i allafall Halmstad:
    skjoata, tuabo, koav, håatoak, koätamad, spoat, stoatoag...

Översättning?

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2