Inlägg från: jennsans |Visa alla inlägg
  • jennsans

... Född: Juli 2007 ... 2

finns ju sånna med som spelar musik lite när man stoppar i bollar upptill eller i mun på figurer.. A förstår sig inte riktigt på detta dock haha men det kommer väl..
    ähh kommer inte in där men den finns på leklust hemsida i katalogen (den med djuren) ser ut som ett platt hus med rött tak o fyra djur som i fönster typ

• jennsans
    Donna69 skrev 2008-07-10 07:41:54 följande:
    wtf är en bobbycar?? alla verkar ju ha sån.....?? är det nåt som allamåsteha? ASG
    tror inte man måste ha.. liten sparkbil.. orginal är i röd annan är polisbil osv finns lite olika..

www.pricerunner.se/sp/bobby_car.html
  • jennsans

sambon hade tänkt o köpa en svart (biltokig o helst ska bilarna va mattsvarta) o så fick A en blå.. som sambon muttrar över detta ha ha

• jennsans
    Mammelutten skrev 2008-07-10 07:45:48 följande:
    Morgens!Idag fyller min sessa 1 år!!!I fredags ställde hon sig själv för första gången, och har sen gjort det lite då o då. I söndags tog hon några pyttesteg, försökte det en gång igår igen. Vi får väl se om hon sparat sig till den stora dagen idag!Hoppas allt är bra med alla, och krya på dig Jennsans!
    tack! o grattis till tjejen
  • jennsans

har en trött kille på mitt bröst nu.. dax för första sovstunden redan nu? säkerligen

• jennsans
    Jessa6 skrev 2008-07-10 07:37:21 följande:
    God morgon! Idag vaknade jag av mig själv vid sju och kan inte somna om, sitter här istället. I går var vi och tittade på fotona vi hade tagit i en studio på Elias, de var superbra och vi har beställt en förstoring och 4 lite mindre förstoringar som vi ska sätta i en avlång tavla. Sen tog vi en indexkarta med 20 bilder bara för att vi ska ha dem, de var så bra och han var så söt!! Kostade allt som allt med fotograftering 2000:- tycker inte det var så farligt ändå...
    roligt med studio kort! tror vi la ner ca 1000 kr när a va 9 mån? 3 mindre förstoringar + ram + fotografering
  • jennsans

A klättrar upp för soffan upptäckte vi igår he he

lindisen: klart man vill va med men ändå kul att framstegen kommer :)

• jennsans

just bobbycar hade jag inte haft något o säga till om om inte vi fått en.. sambon ville ju promt ha den svarta.. annars köper jag gärna lite billigare saker som har samma funktion

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2