Inlägg från: jennsans |Visa alla inlägg
  • jennsans

skickar kramar till de som behöver o de som vill ha!

sol: vet att jag inte är nån "nära" vän men hoppas du vet att jag finns =)

• jennsans

Anns krypin skrev 2008-07-17 08:38:26 följande:

jisses. hahahha kramis påre.. vi har stora barn nu
    jo A har väl ökat med 11,5 kg i vikt iaf ;)
    jag ser då inte A som prematur längre då han är som vilken ettåring som helst.. är det dock någon han inte kan så kommer nog prematur tankarna igen.. men mne

näe underhålla A lite då det gnälls o klängs här nu ;)
  • jennsans

Anns krypin skrev 2008-07-17 08:44:17 följande:

skrattar precis som johanna klänger hela tiden nu på mej...näää har faktiskt inte sett johanna som orematur igentligen utyan bara lite tidig... så nu får min bvc sköterska ge sej hahahaha...
    du får väl säga det till henne annars då =)
    kramis
  • jennsans

halvblod: ni köpte inte 2 på en gång då? ;) skönt att ni hittade på så ni kan köpa en ny iaf! hoppas hon blir glad =)

• jennsans

A har ingen snutte.. dock ligger han med en napp i munnen o helst en eller 2 i varje hand ;)

• jennsans
    Donna69 skrev 2008-07-17 19:26:23 följande:
    förresten har viplanerat en till tur på "semestern"...till UPPSALA!!! *asg*kuljul för då kommer tomten
    när infaller detta?? komma o hälsa på Alexander?
  • jennsans
    Donna69 skrev 2008-07-17 19:48:02 följande:
    antagligen i aug...som allt annat *fniss*en kompis flyttar dit nästa helg för o jobba. Han dyrkar sessan så vi tänkte åka upp o kolla om han sköter sig...mohahahahajane....de' e' la lika självklart som korvspa' *kiknar*
    vill ni får ni la höra av er så man får träffa sessan ;) har ju bara träffat dig än så länge hehe
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2