Inlägg från: jelikas |Visa alla inlägg
  • jelikas

... Född: Juli 2007 ... 2

Håller på att tvätta upp min lillebrors gamla sjömanskostym nu. Ska beställa poträtt fotografering på Tore i nästa vecka. Är ju perfekt och ta av skatte pengarna till det

• jelikas
    Tania skrev 2008-06-05 13:06:42 följande:
    Ja visst är det irriterande att de inte sover när de är så trötta... Charlie får också stå och skrika i sin säng. Oftast räcker det med att jag går upp och lägger honom igen så fattar han att det var sova han skulle göra
    Så får vi göra med Tore oxå.
  • jelikas

Jag ska fixa Tores pool i morgon så skall han få sin badpremiär

• jelikas

Shit vad hungrig jag blir nu när jag läser här. Men får stå ut ett tag till. Ska ju på student fest och där bjuds det på mat. Får hoppas det blir något jag gillar då jag är kräsen av mig. Tycker det är lagom pinsamt att va de men de går ju inte tvinga i sig saker som man inte gillar.

• jelikas

Fredagen den 13 satte det jobbigaste igång med Tore. Blev flyttad med ambulans till ett annat sjukhus med neonatalavdelning och allt var bara upp och ner.
    Men annars har alltid 13 vart mitt turnummer

• jelikas

Då har man bytt hårfärg och är rödhårig igen. Blev så nöjd och min käre sambo var så glad då han fick ett finger med i vilken färg jag skulle ha.
    Finns kort i bdb el på bloggen. bdb är det lösen till om man inte är inloggad själv.

• jelikas

Fick någon skit i ögat igår och idag när jag vakna var det helt igen gojsat och rött. Så skall ner till apoteket när sambon kommer hem och se om de har några ögondroppar, annars får det bli Vc för min del.

• jelikas
    Beckah82 skrev 2008-06-10 18:48:38 följande:
    Hihihi va skojigt jag haft idag Gjort halkan stadskörning nästa vecka och snaaaart uppkörning!
    Halkan är det roligaste med hela körkortet
  • jelikas
    Donna69 skrev 2008-06-11 08:22:57 följande:
    jag fattar inte....varför har sessan börjat vakna om nätterna?? det är ju inte bara för kiss-blöja utanför o äta??!!!förut så kunde hon nattas med ca 150-180 nan i magen o sova typ 10 timmar.nu slurpar hon 200-250 välling men vaknar ändå o äter ca 200 välling igen???tips tips tips tips tips tack!!
    Kanske är törstig?
    Tore brukar vakna på nätterna och vill ha vatten. Innan ammade jag honom när han vaknade så men när jag skulle sluta natt amma fick han vatten och det har funkat. Går ju alltid och testa
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2