... Född: Juli 2007 ... 2
Håller på att tvätta upp min lillebrors gamla sjömanskostym nu. Ska beställa poträtt fotografering på Tore i nästa vecka. Är ju perfekt och ta av skatte pengarna till det
Håller på att tvätta upp min lillebrors gamla sjömanskostym nu. Ska beställa poträtt fotografering på Tore i nästa vecka. Är ju perfekt och ta av skatte pengarna till det
Jag ska fixa Tores pool i morgon så skall han få sin badpremiär
Shit vad hungrig jag blir nu när jag läser här. Men får stå ut ett tag till. Ska ju på student fest och där bjuds det på mat. Får hoppas det blir något jag gillar då jag är kräsen av mig. Tycker det är lagom pinsamt att va de men de går ju inte tvinga i sig saker som man inte gillar.
Fredagen den 13 satte det jobbigaste igång med Tore. Blev flyttad med ambulans till ett annat sjukhus med neonatalavdelning och allt var bara upp och ner.
Men annars har alltid 13 vart mitt turnummer
Då har man bytt hårfärg och är rödhårig igen. Blev så nöjd och min käre sambo var så glad då han fick ett finger med i vilken färg jag skulle ha.
Finns kort i bdb el på bloggen. bdb är det lösen till om man inte är inloggad själv.
Fick någon skit i ögat igår och idag när jag vakna var det helt igen gojsat och rött. Så skall ner till apoteket när sambon kommer hem och se om de har några ögondroppar, annars får det bli Vc för min del.
Idag fick jag mitt fotosmycke jag beställt. Blev så nöjd