... Född: Juli 2007 ... 2

Gomorgon - eller inte.
Inatt har Mick vaknat 4 ggr, det har varit för varmt + att han haft feber igen, troligtvis nån tand på väg. Det blir isf hans tolfte tand, när syrran hans var lika gammal hade hon två... Inte världens piggaste med andra ord!
Nu knatar Mick iaf för fullt med gåvagnen, ibland glömmer han sig och släpper, men se kommer han på att han går själv och får panik, lilla sötplutten... Sen kör han ju fast här och där, och då tittar han bara med uppfordrande blick på oss som att "ska ni inte komma och HJÄLPA mig???", hahaha
Zelda, härligt att få gratis extrapengar! Hoppas ni får en fortsatt mysig resa.
Hej hopp! Fullt ös på jobbet nu iom att jag går på semester efter imorgon! Ska bli så skööööönt!
Vickyb, skitsnyggt, värsta pinglan!
Zelda, goa tjejen, va duktig hon är!
Helena, gratta Eskil från oss också
På lördag ska vi lämna bort båda barnen över natten för första gången. Känns väldigt kluvet, men å nadra sidan så vet jag att dom kommer ha skitkul hos svärisarna. Vi ska på konsert www.falurock.se ska bli askul då vi känner typ alla som ska spela Gött med sovmorgon också, haha
Godmorning! Nu är studenterna här i Falun i full gång här utanför Blev lite nostalgisk i bloggen idag: www.zandrisens.blogg.se
Mammab, iiii va nära det är nu! fast så känner förstås inte du
Lindisen, men fan vad kaklet sett ut att ha suttit FAST! Förstår om ni fått slita som djur! Kul att ni är igång iaf!
Sol, 100 KG??? Crap, du är ju asduktig!
Hej alla!
Kikar in mitt i semestern, har inte haft allt för många stunder då jag haft tid att hänga här Fullt ös på båda ungarna nu, märkst att båda är i nån utvecklingsfas, Molly snackar nästan av oss öronen och frågar om ALLT, men det hör till åldern (nyss 5 år) har jag snokat upp. Och Mick är ena dagen helt vansinningt aktiv och helt rasande för att vi inte fattar vad han vill, och andra dagen en liten tröttis som helst leker stillsamt för sig själv... Händer ju massor i deras hjärnor nu runt ettårsåldern, så det är tydligen inte allt för ovanligt att de är trötta, annars skulle jag oroa mig när han vill vara still eller vila på kudden på golvet...
Tandborstningen är redan rutin här, Mick fick ju sina så tidigt. Han är duktig på att gapa stort, och får leka med borsten en stund sen när vi bortsat klart vilket är uppskattat!
Mini förresten, så heter ju han musikvideoregissörens lilltjej, vad heter han nu då... han har gjort videos med Madonna b la, och deras dotter var ju mycket riktigt för tidigt född.