Inlägg från: zandrisen |Visa alla inlägg
  • zandrisen

... Född: Juli 2007 ... 2

Hahahahahaha, jag tror jag döööör!
    Fick hem nya "Hennes" idag, och är med i deras läsarpanel i detta nummer. Döm av min förvåning när jag upptäcker att Tania också är med i den, OCH ATT DOM BLANDAT IHOP VÅRA INTERVJUER! Jag är gift med Micke och är alltiallo på familjeägda restaurangen, och Tania är socialsekreterare och är gift med min Andreas. VAD ÄR ODDSEN????

• zandrisen
    Donna69 skrev 2008-08-08 18:42:09 följande:
    jag ser den inte =(
    Konstigt? Bloggen är då uppdaterad, men det kanske dröjer en stund innan det nya inlägget syns.
  • zandrisen

Kräftor gillar jag som fasen! Fast det blir nog överdos nästa helg, då det bli kräftskiva både på fredag och lördag, haha...

Fan vad jag är sugen på att dra iväg utomlands nu. Saknar solen nåt enormt, har värsta höstångesten redan

• zandrisen
    Prinsessan Zelda skrev 2008-08-10 12:57:20 följande:
    jag gillar också kräftor. har ett paket i frysen, kanske man skulle ta fram dem till ikväll, hmmm, fast de hinner kanske inte tina....
    Lägg plastförpackningen i kallt vattenbad, så går det fortare
  • zandrisen
    Donna69 skrev 2008-08-11 07:53:01 följande:
    viktoria har börjat killa mig under fötterna..gaaaaaaaaaaaaaaaaaah
    haha, Mick brukar bita oss i fötterna

Mick börjar inskolningen på dagis 18 aug, fan det är ju snaart... Fast han kommer att trivas hur bra som helst, har ju vart med dit och hämtat syrran sin, och det har varit svårare att få med honom hem om man säger så, haha. Han börjar på den nyöppnande fri-förskolan som Molly gått på sen i våras, är verkligen såååå glad att det blir så, speciellt med tanke på att vi har sämre erfarenheter i kappsäcken. Molly trivs numera hur bra som helst, och det känns jättetryggt att ha båda barnen där sen.

Ett JÄTTGRATTIS  till Mjukis som gått och blivit fru!
  • zandrisen
    Beckah82 skrev 2008-08-11 11:23:12 följande:
    Får jag presentera Alvins ettårsfoto? jag är sååååååååååååååå nöjd! Ska skickas p¨å förstoring 50x70 för en sån har jag på Victor Hade inte råd med fotograf så jag har fotat själv.
    Jättefint! Vi har ett på Mick som en kompis fotat, sen blir det dagis-fotografering varje år. Tänkte gå till stjärnfoto (heter dom va, som är på olika varuhus å sånt?) men sen fick vi se kompisens fina bilder och bad henne istället Skönt för er som kan att fota själv, jag är usel på sånt, haha
    Tania skrev 2008-08-11 11:24:31 följande:
    IDag började CHarlie på dagis. Funkar skitbra!
    Skönt!
  • zandrisen
    L2K skrev 2008-08-11 12:29:39 följande:
    En liten fråga till er andra?När ska ni börja jobba/ började ni jobba?Börjar känna mig ensam hemma på heltid till juli07-barn.
    Började jobba redan 1 april, delar lika på f-ledigheten, så Andreas är hemma i tre veckor till och har hand om inskolningen på dagis som börjar 18 aug. Känns lite sorgligt att "småbarnstiden" är förbi nu, för sista gången Fundersam
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2