• Vickyb

... Född: Juli 2007 ... 2

Ett stort grattis till ettårs killen!!

Helt sjukt vad tiden har gått fort..

jennsans skrev 2008-06-19 10:11:05 följande:
    ja idag fyller lillskrutt ett år.. helt sjukt vad tiden gått fort!! o lite hår börjar han få med hoppas matvägran börjar släppa lite nu.. fick i han 1 dl gröt o litwe yoghurt idag håll tummarna!blev spamming från min sida nu hoppas ni alla får en bra dag! ska jag försöka få =) kramisar
  • Vickyb

*vinkar* Hej!

Jag är lite off.. och kommer nog vara det ett tag till framöver.

men jag kan iaf glädja mig åt att vi ska till ULLARED imorgon jag och min syster... !! Wiiiihooooooo!

• Vickyb

Vi ska flytta isär. Det var min idé. Är så deprimerad och det blir värre för varje dag som går. Jag måste ha en egen lägenhet så jag kan fokusera på mig själv och på barnen. Kram

Prinsessan Zelda skrev 2008-06-25 20:05:09 följande:

varför då? kram
  • Vickyb

Tack underbara ni..! Somliga av er vet ju att jag inte mått så bra i förhållandet. Det är mycket det som jag är deprimerad för. Beslutet känns självklart, eftersom det är det jag vill.
    Ska bli så underbart att bo själv.. med barnen förståss.
    Vi har inte pratat så mkt om vårdnad och sånt.. vill ju inte sära på syskonen. Och Isabell känns fortfarande liten för att vara växelboende. Så det får vi försöka lösa på något bra sätt.

KRAM KRAM!

• Vickyb

åhh så spännande.. Håller tummarna för dig ikväll!

mrsbygg skrev 2008-07-06 21:05:00 följande:
    woho sd idag!! och har lite små ont eller mja känningar i magen hela tiden..får "färdknäppa" som fan i natt och hoppas det sätter igång ordentligt! 080708 vore ett skoj datum att få på!
  • Vickyb

Grattis på ettårsdagen Denise och Eskil!!!

• Vickyb

ang hur lång tid förlossningen tog så räknar jag från och med vi blev inskrivna..

• Vickyb

Isabell börjar på dagis 1 september..
    Jag köpte regnkläder i storlek 80 till henne på Ullared och dom är jätte stora. Men en storlek större skulle jag nog köpa.. eller testa iaf. Det kan vara bra sen när det blir vinter och slask så overallen får plats under!

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2