• Vickyb

... Född: Juli 2007 ... 2

tack för alla lyckoönskningar! Jag hoppas verkligen jag får den.. jag behöver den mer än någonsin..
    Jag kommer må som en prinsessa.. känna mig så fri.. bli en glad mamma igen..

• Vickyb

ja ring sjukvårdsupplysningen och kolla med dom..

• Vickyb

Håller tummarna för dig ikväll..

mrsbygg skrev 2008-07-17 21:42:46 följande:
    skumma värkar..sitter å klockar lite började med att d kom med 9-10min mellanrum å höll i sig 45sek-1min..nu drygt 1h senare så är det ungefär 4-6min mellan å håller i sig 50 sek ungefär..kan d inte bli regelbundet bara!
  • Vickyb

Va skönt att du är inne på fl.. tänkte på dig det första jag gjorde när jag läste det nyss på text tv.
    Fy vad hemskt alltså.. hoppas det inte är någon du känner..

Beckah82 skrev 2008-07-17 20:47:58 följande:
    MEN USCH och fy fan LILLA LILLA Skene...där jag bor... och en lika gammal tjej som jag www.aftonbladet.se/nyheter/article2923093.abMen jag vet inte vem det är, läste nyss... fan tänk om det är ngn man känner...
  • Vickyb

Åh så spännande.. då ligger nog den tuffa trebarnsmamman och snusar bebis nu tror jag!

Och det verkar som jag fått lägenheten.. nu är det bara ett fast jobb som väntar.. hoppas jag kan hitta ett snart!

• Vickyb

Kikar in lite snabbt.. hinner knappt med all jobb som väntar.

Skumma igenom lite.. läste något om barn som klättrar.. Hua.. här har vi en liten till.. Hon klättrar upp överallt.. hehe..

Och ännu ett grattis till dig mammab..!

• Vickyb

Ett stort Grattis till Thias, Robin; Emilia och Isabelle.

Glömt någon?

Idag har vi varit i havet.. fått lite färg på min blekfeta kropp..
    Hoppas ni alla mår bra iaf.. *Kraaam*

mammab. Va skönt att amningen fungerar för dig nu..

• Vickyb

Isabell tackar för alla grattis! Lägger upp lite bilder ikväll på bilddagboken..

Grattis till Charlie och Viktoria *hjärta*

Nu skall jag baka tårtor.. och lillan skall vila innan alla strömmar in..

Ha en bra dag.. Kram

• Vickyb

Grattis Melvin på ett årsdagen! *hjärta*

• Vickyb

hemma från Liseberg.. varmt.. men vi hade jätte kul iaf..

• Vickyb

Igår bokade jag och syrran flygbiljetter till Franska rivieran..
    Jag skall äntligen få uteruppleva mina barndomsminnen.. minnen av mamma.. och allt sånt där..

Den 15 augusti åker vi och kommer hem igen den 19.de..

Jag är så glad.. för det är detta jag behöver just nu!

wiiihooo!

• Vickyb
    Mum23 skrev 2008-08-02 19:58:53 följande:
    Appropå amning.Melvin vill ofta ha bröstet nu.Han drar i min tröja och säger tutte och pekar på soffan.Hur är det med er andra som fortfarande ammar?
    Jag ammar mer och mer sällan.. ammar knappt alls.. men idag ville hon igen.. hon lutar sig mot bröstet och pussar.. och säger tutte.
  • Vickyb

Jo hennes lilla mår bara fint..
    Ja jag känner att jag förtjänar detta! Kraaam

Vos skrev 2008-08-02 22:03:08 följande:
    Åhh, vickyb. Vad härligt det låterDet förtjänar du verkligen, det vet du.Njut och ha det bra med syrran. Hur mår hennes lilla då?Kram kram
  • Vickyb

absolut.. hehe.. häng på bara vettja!

Beckah82 skrev 2008-08-02 22:28:26 följande:
    jag behöver också! Får jag följa med hehehe
  • Vickyb

Grattis till lilly!

annki72 skrev 2008-08-03 09:24:50 följande:
    Idag blir min underabarste Lilly 1 år Oj vad tiden går fort, vid denna tiden för ett år sen satt jag på förlossningen och väntade på att bli snittad, men en massa akutfall m.m kom i mellan så hon kom inte till oss förrän 15.54 I morgon sticker jag till Ullared i dagarna 2, har hyrt husvagn, så nu ska det shoppas massa skoj till Lilly hoppas jag hitta iallafall
  • Vickyb

Hej tjejer..

Nu är jag hemma igen.. kom hem igår kväll.. så trist att vara hemma igen.. men gud vad jag har saknat mina barn. Nästa gång får dom följa med.. Det har varit 4 fanstastiska dagar på rivieran! Dagar jag sent kommer att glömma!

Hoppas ni har det bra,, Kram kram

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2