... Född: Juli 2007 ... 2
Idag tog jag ut spiralen! hihi nu är man allt lite nervös!! Inväntar nu på mensen så man kan börja "på riktigt"
Idag tog jag ut spiralen! hihi nu är man allt lite nervös!! Inväntar nu på mensen så man kan börja "på riktigt"
Meja har vart helt ljuvlig om jag får säga det själv. Hon var lite "svår" i början med att inte vara nöjd någonstans än i famnen men då var ju hon nyfödd så jag tänker att det var helt normalt. Men annars är hon nästan alltid glad och nöjd med livet. Har temprament och visar det bara när det är någor som går emot henne. Sover bra i sin säng och har alltid gjort det. Nu sover hon från 20 och vaknar mellan 9 och kvart över 10! Underbart!
Men måste säga att hon nyps och kan bitas ibland med. Men inte i ilska utan lite mer för att kolla hur vi reagerar. Och vi säger till och så kan hon bara skratta.
Började med tidigt tänka på att skaffa en till efter Meja.
Om jag blir gravid nu så blir det min 4:e och familjens 5 barn. Har alltid velat ha en stor familj och 5 barn. Så nu blir ju det så. Men vi har våra dörrar öppna för kaaaaaaanske ev ett till nångång i framtiden. Men men det får tiden utvisa.
Idag har vi haft lite (för) Kalas här hemma. Både jag och Meja fyller å i början av juli så vi tog och firade oss redan nu då ingen hade tid att komma nästa helg. Ska ha 30års fest den 5 juli så det blev bara bra nu idag.
Nu börjar min mens avta... redan.. och jag börjar faktiskt känna mig lite smått nervös för att börja med verkstaden igen.. hehe det känns liksom lättare att inte planera och bara bli överaskad än att planera och börja hoppas.. hehe ja om ni fattar.
Vi saknar en barnvakt åt min stora dotter (9år) på lördag nästa vecka. Hehe när man har så många så får man strö ut de lite till olika. Nån som känner sig manad att vara barnvakt?? hon är jättebra med småbarn haha