Inlägg från: FruRundberg |Visa alla inlägg
  • FruRundberg

Min bonuspojk blöder med lätt.. kan bara komma sådär.. har även han blött mitti natten så vaknar han helt blodig överallt. Lite otäckt är det ju men så har han haft det hela sitt liv. Alltså ingen fara.

• FruRundberg
    Milla med killar skrev 2008-08-06 18:07:20 följande:
    Grattis Inez!Vi har länsförsäkring till oss alla och allt annat Jonali...hur går det med bebbeverkstan?
    Hehe det jobbas på! hehe men nu är jag på BIM+5 utan något pluss på stickan.. så jag fattar inte så mkt... hehe Har typ aaldrig vart sen mer än 2 dagar innan så detta är en nyhet. Men mensen dyker väl upp snart tror jag..? Men detta är ju första försöket sen jag tog ut spiralen så jag ska väl inte gnälla allt för mkt
    Ni är inte sugna på att börja igen?
  • FruRundberg
    Milla med killar skrev 2008-08-06 18:30:22 följande:
    Hade du koppar eller hormonspiral? Men hormon strular det gärna ett tag..
    Jo jag hade hormonspiral.. ja det kan nog vara så att det strular med cykeln.. jaja.. det är inte så att jag VILL ha mens men det hade juh varit bra med tanke på a tt det är lättare att hålla koll på det hela.. men vi "jobbar på" ändå.. Det ska vara kul att skaffa barn hehe å kul har vi
  • FruRundberg
    skruttan35 skrev 2008-08-06 20:00:03 följande:
    vi försöker ju oxå och jag hoppas att det inte tar lika lång tid som med första barnet. Är på 2:a försöket nu och är på dag 31 och jag hoppas att mensen håller sig borta. Känner mig gravid men testet imorse var negativ.
    Så roligt att det är fler från tråden som försöker!
  • FruRundberg
    Pusselbiten86 skrev 2008-08-07 20:35:48 följande:
    Tack så mycket allihopa..Helt oplanerat!!!Kan inte fatta de.. Kände ju ingen ägglossning. jag som ALLTID för de annars!! *haha*
    LIte planerat är det väl allt för ni hade väl ingen skydd va jag minns att du skrev en gång... händer det så händer det skrev du. Så lite har du väl allt velat Grattis iaf!
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2