... Född: Juli 2007 ... 2
Nä nu ska jag ut och fortsätta skarapa bort färg från utemöblen så vi hinner måla den innan ons för då ska vi ha 1 års kalas i solen!

Trött efter allt kalasende idag (killarna fyllde 1år idag). Riktar in mig på sängen ... men borde rota fram lite saker tills semestern som inte kommer att användas innan vi åker (typ sängkläder, packa upp resesängarna ur kartongerna ...) men vette 17 om inte sängen känndes mer lockande
Drar på semester en vecka. Åker i morgon. Hur ska jag klara mig utan fl?
Ha det så bra allihopa!
Grattis Mammab!
Har lagt in några nya bilder i bildgalleriet Sebastia o Kristoffer 11-13 mån) om får lust o kika ...
Jisses, har kämpat sedan kl 18 med att få dom att sova, det har varit glädjetjut, bitit på sängen, dom har skällt på mig då jag har skällt på dom för att dom bitit på sängen, bajsat, äitit (påfyllning), lekt med gosedjuren i sängen ... Nu är det iaf tyst, K sov nyss då jag var in hoppas S är inne på samma linje.
Ska på stan och luncha med en arbetskompis/kompis idag, känns som det är precis vad jag behöver! Komma ut och se något annat och slippa ungarna en stund eller två.
Imorgon ska jag och barna far och bada några timmar, Fick med mig syrran o hennes sambo(misstänker att det kanske e lite svårt att bada med båda o den ena lär ju inte illa att sitta i vagnen då man badar med den andra).
Åsså slår man ihjäl några timmar åxå så slipper dagen bli sååå lång
Nån mer som har unge/ungar som biter/bitit på spjälsängen?
Mina gör det antagligen för att det klias i tänderna. Vad ska man hitta på för att få dom att sluta? Ska köpa nån bitskena på ikea så fort vi kommer oss iväg men tills dess ... "Nej!" "ajaj!" och "fy" hjälper inte Dom e så "dum" så att dom biter fast man står och tittar på dom! Sängarna blir ju så stygga av allt gnagande