Inlägg från: Prinsessan Zelda |Visa alla inlägg
  • Prinsessan Zelda

... Född: Juli 2007 ... 2

L2K skrev 2008-08-10 15:29:42 följande:
    Svarade ju inte ordentligt ju... När jag kollade när vi skulle få besked om Basses fritidsplats frågade jag om Emilia och det va så gott som klart redan... Fast vi har inte fått det på papper ännu. Men dom har öppnat dagis bla i Segersäng så då har massor av barn lämnat dagisen i Ösmo så det finns typ ingen kö alls längre.
    fan vad nice. jag är orolig för att Isabel får börja annat dagis än Adam, drygt....
  • Prinsessan Zelda
    L2K skrev 2008-08-10 15:38:11 följande:
    Okej, vad jobbigt. Men ni har inte syskonförtur hos er då?
    jo. men det är måååånga syskon. och de flesta av dem har börjat nu till hösten
  • Prinsessan Zelda
    Mjukis82 skrev 2008-08-10 19:23:49 följande:
    Tjenixen!Hur har ni alla det?Här är det superbra och nu kan man ju titulera sig som FRU! Vi hade en helt underbar bröllopsdag i fredags (trots att det regnade en del på oss). Ska ladda upp lite bilder i bdb så fort jag orkar!Nu är det mest packning som gäller, sticker ju till Bulgarien och Sunny Beach på tisdag, ska bli såå skönt!Idag har Denises första framtand där uppe äntligen spruckit igenom, och det har varit allt annat än smärtfritt får man väl säga! *phew* Men nu har hon iallafall 3 tänder! Ang. dagis så ringde dom från kommunen i veckan och meddelade att Denise har fått plats på vårt 1:a hands val. Börjar skola in henne 3/11. Dock börjar jag jobba nu den 1/9 så Magnus ska vara hemma tills det är dags!
    Grattis!!!
  • Prinsessan Zelda
    Jessa6 skrev 2008-08-11 22:01:54 följande:
    Ingen som visste det om Fk ändrat pappadagar vid födsel??
    ???
    veronicaq skrev 2008-08-11 21:20:55 följande:
    VAFAN är inskolning.....ja kunde lika gärna lämnat ungen där i 8 timmar... jag fanns ju inte
    sån var adam också. men jag tror inte Isabel blir sån
  • Prinsessan Zelda

jag valde ju ett ur och skur dagis just för att jag gillar att vara ute. och de är verkligen ett ur och skur dagis. ute jämt och äter ute så mycket det går osv. superbra dagis. hoppas bara isabel kommer dit också.

• Prinsessan Zelda

hej hej. bara kikar in lite snabbt på rasten. har inte tid att hänga här så mycket när man börjar jobba ju

skönt att jobba igen i alla fall.

Isabel fick sina sprutor igår, verkade inte som hon blev särskilt hängig eller febrig, skönt! Hon var 74 lång och vägde 10300 nånting. ca 46 i huvudmåt. INgen långis i alla fall

• Prinsessan Zelda

Isabel har 74/80, och lite 86. strl 21 i skor.

• Prinsessan Zelda

jag drar 36

och 39-40 i skor.

• Prinsessan Zelda
    Donna69 skrev 2008-08-13 19:48:48 följande:
    Prinsessan Zelda skrev 2008-08-13 19:48:06 följande:OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ehhh. var det sååå chockartat??
  • Prinsessan Zelda
    Donna69 skrev 2008-08-13 19:59:17 följande:
    Prinsessan Zelda skrev 2008-08-13 19:52:21 följande:mmmm.......stl 36 borde inte få finnas....*fniss* ASG
    hittade 32 när jag shoppade häromdan. DET är litet!
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2