Inlägg från: H e l e n a |Visa alla inlägg
  • H  e  l  e  n  a

... Född: Juli 2007 ... 2

Vi har Länsförsäkringar rakt över

(¯`°?.¸ ღ♥Mamma till älskade Eskil född 070707♥ღ ¸.?°´¯)
  • H  e  l  e  n  a

Måste säga att det är väldigt spännande att höra från er som är i barnförsökartagen igen Uppdatera ofta hur det går!

Jag är också väldigt sugen titt som tätt men ska söka jobb för januari och framåt och jobba upp en bättre SGI än den jag hade nu (garantibeloppet, vilka jag inte ens utnyttjat - gett de dagarna till sambon istället). Går allt bra (jag får jobb, trivs osv) så kanske vi försöker igen framåt nästa sommar

• H  e  l  e  n  a
    skruttan35 skrev 2008-08-06 20:00:03 följande:
    vi försöker ju oxå och jag hoppas att det inte tar lika lång tid som med första barnet. Är på 2:a försöket nu och är på dag 31 och jag hoppas att mensen håller sig borta. Känner mig gravid men testet imorse var negativ.
    Spännande, så då finns det fortfarande hopp för denna månaden då! Vad är det för grav-tecken du känner? Får man fråga hur lång tid det tog innan du blev gravid sist?
  • H  e  l  e  n  a
    jennsans skrev 2008-08-06 20:06:24 följande:
    jo jag tycker det är lika spännande jag o höra om försöken.. käpmar ju med min vikt än så länge.. är på minus 13,5 kg nu sedan jag började gått jättetrögt över somaren men har ca 4,5 kvar till mitt mål just nu.. får se hur det går.. sen kanske bebisverkstaden kommer igång här med =) måste ju dock köpa en van då vilket jag inte har nån lust alls med
    Tycker också att du är jätteduktig!
    skruttan35 skrev 2008-08-06 20:07:29 följande:
    det tog 2år förra gången.Nu känns brösten större och fylligare, magen har svällt upp regält och som jag ser ut nu gjorde jag i v.8-9 sist. Katten la sig tvärs över magen igår och det har hon inte gjort sedan förra gången jag var gravid. m.m.
    Ok. Väldans vad tecken du har Ska hålla tummarna för att det är nåt på g därinne
  • H  e  l  e  n  a
    Anns krypin skrev 2008-08-06 20:47:59 följande:
    Hej tjejer.. Har ALDRIG vart me om att Johanna har skrikit å gråtit efter sin välling, vägra nästan sova.. shiiit, jag fick lov å sjunga för henne under tiden hon knöla grät å kröp på mej till slut fick ja henne att ligga i famnen så hon somna under sin mors sång *L* Men fyyy, alltså hon hade bara sovit ca timme å en kvart hemma idag, pappa sövde henne.. antingen var hon mega övertrött eller så börjar flicka bli större å där me mera krångel.. Får se i morron kväll igen sen.. Jag börja nästa gråta ja me för hon skrek å skrek huuuuuuuuu
    Jobbigt när det blir sådär
  • H  e  l  e  n  a
    Anns krypin skrev 2008-08-06 20:52:27 följande:
    H e l e n a skrev 2008-08-06 20:49:31 följande:Men jaaaa Fyyyyyyy, då kan man undra samtidigt om man är för hård å inte låter henne va vaken en stund till??? Men jag har fått för mej att va konsekvent i vissa saker å då gäller sovtiden det me , kan ja ha fel?? kan ja har gjort på ett annat sätt???
    Jag är också hård när det gäller den biten. Tänker att om man väl har börjat nattningen och sen avbryter kan det sen bli en ovana och barnet blir osäkert på vad som egentligen gäller.
  • H  e  l  e  n  a
    Jessys skrev 2008-08-06 21:20:00 följande:
    ja jag är ju redan gravid igen v14 nu redan hoppas det går vägen för er som försöker!!
    Wow, andra trimestern redan (eller väldigt nära)!
  • H  e  l  e  n  a
    Jessys skrev 2008-08-06 21:50:10 följande:
    H e l e n a skrev 2008-08-06 21:25:35 följande:japp, preciiis Bara lite mera än hälften kvar då men troor tiden går snabbare nu än med första barnet. nu hålls man ju underhållen dagarna i ända ac Charlie
    Hehe, så tror jag också att det är! Första gången kunde man ju känna eeefter dagarna i ända (ja, ok försöka göra lite vettigt typ jobb/skola också men ändå)
  • H  e  l  e  n  a

Undrar varför jag ser offline ut

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2