Inlägg från: H e l e n a |Visa alla inlägg
  • H  e  l  e  n  a

... Född: Juli 2007 ... 2

"Ha det mys..." skulle det stå

(¯`°?.¸ ღ♥Mamma till älskade Eskil född 070707♥ღ ¸.?°´¯)
  • H  e  l  e  n  a
    Vos: Haha, ja det vore ju en idé. Måste dock läsa till antingen barnsjuksköterska eller distriktsköterska då vilket innebär ytterligare 1-1 1/2 år . Känner mig fortfarande matt efter de tre åren till sjuksköterska som jag nyss avklarat (våren 07) Men vem vet vad som händer i framtiden...
  • H  e  l  e  n  a
    Vos skrev 2008-08-11 21:13:37 följande:
    OjMåste man läsa mer då?Jag har en kompis som ska börja som skolsköterska nu men hon är ju faktiskt utbildad distriktsköterska nu när jag tänker efter....
    Jepp, så är det . Som vanlig allmänssk har du bara läst ett antal poäng (av 120) som handlar specifikt om barn så det behövs definitivt mer utbildning då man som skolssk ju har hand om jääättemånga ongar och ska kunna bedöma dem, genomföra hälsoundersökningar osv, ja du vet
  • H  e  l  e  n  a

kanske 5-10 poäng av 120 handlade specifikt om barn

• H  e  l  e  n  a

Dags att umgås med sambon. Han hade sin första arbetsdag efter semestern idag, stackarn

• H  e  l  e  n  a
    Jessa6 skrev 2008-08-12 10:27:51 följande:
    Nu har vi varit på förskolan som Elias ska vara på och hälsat på. Han var blyg 2 minuter och sen sprang han runt med de andra. Det ska nog gå bra det här
    Vad sköönt att han verkar trivas!
  • H  e  l  e  n  a

Om en timme kommer en av bröderna med sambo hit och busar med Eskil Sen ska vi äta sushi-lunch Räcka ut tungan

• H  e  l  e  n  a
    Jessa6 skrev 2008-08-12 11:31:10 följande:
    Mmm, suchi, blir nog soppa för mig idag igen, håller igen vettu...
    Borde jag också göra, men det är så svårt! Jobbigt att tycka SÅ mycket om mat Men nu blir det långa promenader i höst
  • H  e  l  e  n  a
    Mum23 skrev 2008-08-12 09:49:15 följande:
    Morrn girls!Här sitter jag nyvaken med mitt frukostkaffe och inte ett barn i sikte.Lämnade allihop hos syrran igår så jag och mannen kunde gå på bio och ut och käka.Jättemysigt att få umgås med sin man på tu man hand. Händer ju inte allt för ofta.Första gången jag lämnade bort Melvin över natten.
    Vad härligt det lät att ni två fick tänka på enb<rt er själva och varandra lite Bra syrra du har
    misan84 skrev 2008-08-12 08:48:06 följande:
    hej på er.ja det var en hemsk dag igår o det värsta var att se min sambo sååå ledsen:( det gör man inte ofta... Polisen var på fröjds(bilfirman) o kikade på nyckelhålet o dem sa att det ska i stort sett vara en omöjlighet att ta en nyckel därifrån. o isåfall vet man ju hur det gått till....... men ingen säger nått till oss.Vår försäkring täckte inte någon hyrbil heller för det var en egen del som man får välja till(gör det om ni ej har det) men jag krävde det av fröjds annars skulle jag gått vidare med detta. så nu har vi låne bil iallafall. O grannen hade en barnstol som vi får låna skönt. Bilen går på dereas försäkring men det skulle ta 30 dagar innan vi får veta nått, jobbigt. Så ser ni vår bil FEH 085 ring polisen:) En audi combi.Lindisen: Tänkte på det med sgi. När jag frågade dem nyligen så räckte det med att jag skulle jobba 6 månader sammanhängande så fick jag ändrad sgi. för jag kollade det nu inför att jag sökt nya jobb:)
    Kram!!!
  • H  e  l  e  n  a
    Halvblod skrev 2008-08-12 11:42:21 följande:
    har nu drömt om var jag kommer jobba inom kort så nu får jag ju söka dit. Jag har aldrig haft en tanke på att söka jobb där men man kan ju inte gå emot sitt öde!
    Berätta! Var?
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2