• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • Vos

God morgon.
    Ettårskontroll idag för Robin....
    I morgon är det en vecka kvar till min lille prins blir ett år
    Helt otroligt.

JAg har iaf bestämt att det inte blir kalas utan vi har öppet hus.
    Dom som vill komma kommer
    Jag vet ju ungefär vilka det blir...
    Gör en tårta, fixar lite fikabröd har kaffet redo.
    Så enkelt gör jag det.

Nu ska jag snart ut i det vackra vädret och "hämta tidningen"

(¯`°?.¸ ღ Victor 021119 & Robin 070724 ღ ¸.?°´¯)
  • Jessa6

Morning! idag har jag och gubben 4-årig förlovningsdag så syrran kommer och passar Elias så ska vi ut och äta lite och bara mysa!!

• Mum23

godmorgon
    Kommer att göra som dig Vos på Melvins födelsedag.Flört
    Förresten har ni vackert väder där ute Vos?

• Mum23
    JoNaLi skrev 2008-07-15 21:29:04 följande:
    www.familjeliv.se/hem/jonali/galleri.phpör er som var nyfikna på våra ringar. Orkar inte klippa ¨å klistra.
    Jättefina ringar Jonali! Har ni bestämt er för när ni ska gifta er?
    SusannaT skrev 2008-07-15 23:37:48 följande:
    shit. en vecka kvar tills 1 årsdagen.. tips på presentönskningar till en ett åring? ALLA frågar vad Isabelle önskar sig men vi har svårt o säga. man säger bara leksaker... hmmm.. *tänker så det ryker*
    Inredning till knoddens rum om det inte är färdigt. Kommer vi önska åt Melvin.
  • Prinsessan Zelda

jag var ledsen för jag är uttråkad

men nu ska Lindisen komma hit och "leka" så nu är jag glad

Hoppas fina vädret fortsätter så kan barnen bada ute och vi bara softa och snacka skit

• Vos
    Mum23 skrev 2008-07-16 08:31:23 följande:
    godmorgonKommer att göra som dig Vos på Melvins födelsedag.Förresten har ni vackert väder där ute Vos?
    Ja vi har fint väder men det blåser en del.
    Tänkte ni komma ut och bada lite eller?
    Jag kan ju guida er till pärlorna
  • Donna69
    Vos skrev 2008-07-16 08:53:29 följande:
    Ja vi har fint väder men det blåser en del.Tänkte ni komma ut och bada lite eller?Jag kan ju guida er till pärlorna
    jamä ja mä ja mä

ta med mig!!! hallå?! jag då??
    don't leave me!!!

jane? tjohooooo?

*kiknar*
  • Mum23

Måste bara berätta....

Nu när vi var i Spanien så följde syrran och hennes 2 barn med ner i 2 veckor. Hennes sambo var hemma och jobbade. Våran kära far var också med. När lite drygt en vecka hade gått så sa min man att han och pappa skulle dra på en liten tur och kolla några saker medans jag, syrran och barnen badade i poolen.
    Ett par timmar senare kom de tillbaka med ett jättefint paket i handen. De sa att det var till min syster. Att DHL hade kommit med det precis. (Vi var fortfarande kvar vid poolen). Hon läste kortet och satt där på poolkanten och tårarna började rinna på henne. I kortet var en jättefin dikt skriven av hennes sambo där han avslutade med att fria.
    I paketet låg ett silkesnattlinne till bröllopsnatten.
    Hon var helt tagen. Men överraskningarna var inte slut för nerför trappan travar Peter, hennes sambo, ner och går ner på knä och friar igen. Han hade alltså i smyg planerat att komma ner och överraska. Så romantiskt!
    Det var ett helt fantastiskt frieri!!!!!!!

Kan tillägga att han inte är av den romantiska sorten så detta var en STOR händelse!!

• Mum23
    Vos skrev 2008-07-16 08:53:29 följande:
    Ja vi har fint väder men det blåser en del.Tänkte ni komma ut och bada lite eller?Jag kan ju guida er till pärlorna
    Jasså, det är så pass att man kan bada. Kanske att man skulle komma ut och plurra lite.
  • Vos
    Mum23 skrev 2008-07-16 09:03:21 följande:
    Jasså, det är så pass att man kan bada. Kanske att man skulle komma ut och plurra lite.
    ja bada kan du men som sagt, det blåser en del....
    Men solen skiner

Vet inte vad temperaturen ligger på i vattnet.
    Donna69 skrev 2008-07-16 08:58:29 följande:
    jamä ja mä ja mäta med mig!!! hallå?! jag då??don't leave me!!!jane? tjohooooo?*kiknar*
    Kom då!!!!!
    Jag kan personligen köra er till badet
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2