• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • Mum23
    Ska fundera lite VosFundersam ....hade ju vart mysigt!!
  • jennsans

snart är det semester för karln här hemma =) slutar på fredag.. då ska vi snabbt som sjutton dra ut till mammas sommarstuga o bara vara =) eller ja blir väl arbete på hus/trädgård där men ack så mysigt med alla kusiner och bada o hoppas på solsken =)
    *längtar*

• Donna69
    Mum23 skrev 2008-07-16 09:01:18 följande:
    Måste bara berätta....Nu när vi var i Spanien så följde syrran och hennes 2 barn med ner i 2 veckor. Hennes sambo var hemma och jobbade. Våran kära far var också med. När lite drygt en vecka hade gått så sa min man att han och pappa skulle dra på en liten tur och kolla några saker medans jag, syrran och barnen badade i poolen.Ett par timmar senare kom de tillbaka med ett jättefint paket i handen. De sa att det var till min syster. Att DHL hade kommit med det precis. (Vi var fortfarande kvar vid poolen). Hon läste kortet och satt där på poolkanten och tårarna började rinna på henne. I kortet var en jättefin dikt skriven av hennes sambo där han avslutade med att fria.I paketet låg ett silkesnattlinne till bröllopsnatten.Hon var helt tagen. Men överraskningarna var inte slut för nerför trappan travar Peter, hennes sambo, ner och går ner på knä och friar igen. Han hade alltså i smyg planerat att komma ner och överraska. Så romantiskt!Det var ett helt fantastiskt frieri!!!!!!!Kan tillägga att han inte är av den romantiska sorten så detta var en STOR händelse!!
    det där slog allt!!!!!!

DET dDÄR kallar jag frieri!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Mum23
    jennsans skrev 2008-07-16 09:13:27 följande:
    göteborgsmorsan: lät juh helt fantastiskt!
    Va detFlört
  • Mum23
    Donna69 skrev 2008-07-16 09:15:47 följande:
    det där slog allt!!!!!!DET dDÄR kallar jag frieri!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Eller hur!!!
  • Beckah82
    Måste bara berätta....Nu när vi var i Spanien så följde syrran och hennes 2 barn med ner i 2 veckor. Hennes sambo var hemma och jobbade. Våran kära far var också med. När lite drygt en vecka hade gått så sa min man att han och pappa skulle dra på en liten tur och kolla några saker medans jag, syrran och barnen badade i poolen.Ett par timmar senare kom de tillbaka med ett jättefint paket i handen. De sa att det var till min syster. Att DHL hade kommit med det precis. (Vi var fortfarande kvar vid poolen). Hon läste kortet och satt där på poolkanten och tårarna började rinna på henne. I kortet var en jättefin dikt skriven av hennes sambo där han avslutade med att fria.I paketet låg ett silkesnattlinne till bröllopsnatten.Hon var helt tagen. Men överraskningarna var inte slut för nerför trappan travar Peter, hennes sambo, ner och går ner på knä och friar igen. Han hade alltså i smyg planerat att komma ner och överraska. Så romantiskt!Det var ett helt fantastiskt frieri!!!!!!!Kan tillägga att han inte är av den romantiska sorten så detta var en STOR händelse!!
    Jävlar så vackert tänk om man kunde få uppleva något sådant

När de gäller dem jag varit ihop med har man varit glad om man möjligtvis fått en blomma...
    ♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
  • mrsbygg
    oh va gulligt...

jag tykte det var romatiskt när min karln boka resa till Rom inför våran förlovning. sen förlova vi oss inne i st:peters kyrkan under en mässa...
    va så jävla fint!!
    Mamma till Saga 041210, Sam 070713, Bärfis BF+5
  • Vickyb

Vilket underbart frieri..
    Längtar tills den dagen nån friar till mig.

• Donna69
    Mum23 skrev 2008-07-16 09:17:25 följande:
    Eller hur!!!
    min lyckodag *kiknar* va att jag drog ur viktor vad han köpt till alla hjärtans dag....hahahaha

"tänkte du fria eller"
    - ja.....
    "gör det nu då"
    -ok

ASG
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2