• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • Mum23
    mrsbygg skrev 2008-07-16 09:23:19 följande:
    oh va gulligt...jag tykte det var romatiskt när min karln boka resa till Rom inför våran förlovning. sen förlova vi oss inne i st:peters kyrkan under en mässa...va så jävla fint!!
    Ja, men det var väl inget dåligt frieri!!! Låter ju underbart.
    Vickyb skrev 2008-07-16 09:26:04 följande:
    Vilket underbart frieri.. Längtar tills den dagen nån friar till mig.
    Den dagen kommer ska du se....Flört
  • Vickyb

Va hemskt att höra det om din uppväxt!
    Så himla tragiskt..
    Har du absolut ingen i din närhet som du kan ringa eller öppna dig för? För det är sååå viktigt. Har du samtalsterapi eller något annat? För en vacker dag så kommer allt ikapp dig.. du försöker fly men du kommer bara till en återvändsgränd.. och då är du där jag är nu och det är inte roligt.. inte för någon!

solstraalen skrev 2008-07-16 20:38:51 följande:
    Vickyb: Tack för att du frågar. Vad som hänt, allt annat skit i mitt liv kommer alltid fram när jag mår dåligt psykiskt :(Nu är de ju jobbigt med allt kring Josef sen han föddes..En mamma som lever har jag, men bara som ex, hon vet inte ens om att Josef finns.. inte träffat henne sen Saga var 2 månader, det är snart 2½år sen. Min mamma misshandlade mig väldigt grovt psykiskt och fysiskt under hela min uppväxt å min pappa har gjort andra saker som han inte skulle ha gjort + att han e "sajko". Jag vill oxå ha någon som bryr sig om mig, som ringer mig å frågar hur jag mår och som ja kan ringa när jag behöver få prata osv
  • Lindisen81

mammab; men åååååå jag som ändrade min gissning på juliforumet ju =)

sol; *kram*

• Mum23
    Donna69 skrev 2008-07-16 09:26:48 följande:
    min lyckodag *kiknar* va att jag drog ur viktor vad han köpt till alla hjärtans dag....hahahaha"tänkte du fria eller"- ja....."gör det nu då"-okASG
    haha...jag kände också på mig när han skulle fria. Han var som en yr höna den dagen. Han friade den 2 januari, jag hade förstört (omedvetet hans frieri). Han hade velat fria till mig på nyårsafton med skumpa och under fyrverkerierna. Men dagen innan hade jag och min syster pratat om frierier och han hade hört att jag hade sagt att jag inte ville att han skulle fria på en nyårsafton, så han fegade ur.....kände mig jättedumGenerad
    Ja, så nu blev det precis när vi skulle gå och lägga oss i sängen. Inte jätteromantiskt men vi hade en mysig stund och jag var ju förstås överlycklig.
  • Mum23
    Vos skrev 2008-07-16 10:57:20 följande:
    göteborgsmorsan: Jag ångrar mig.... Inte så varmt ute ändå.Blåser bra och är bara skönt i lä och det är inte lätt att hitta lä vid havet
    haha....höll mig hemma då mörka moln började dra över.
  • Pusselbiten86
    mrsbygg skrev 2008-07-16 20:41:41 följande:
    nope föder inga barn..hade värkar men dom försvann...trycker på som fan när jag står och går men har inge ont..ska lägga mig å käka ostbågar å dricka cola nu..tycka allmänt synd om mig själv!
    Du ska se att den kommer nog snart
  • Mum23
    JoNaLi skrev 2008-07-16 11:41:17 följande:
    Gbg morsan. Har inte bestämt datum än.. men det lutar åt första lördagen i augusti. Alltså 090802 men vi får se
    Åh, vad kul. Ni har en härlig resa framför erFlört
    Tror syster yster också kommer att gifta sig en lördag i augusti. En härlig månad!
  • solstraalen

vickyb: jag har gått i samtal för några år sen då jag var djupt deprimerad med självmordstankar ( och försök ) så nu är det lugnt vad gäller uppväxten.. Det "enda" nu är att jag oxå vill ha en som bryr sig om mig, har en nära vän, men inte så pass nära ännu att ja kan prata om allt med..
    Jag vill ha en mamma eller en jävligt bra kompis..

Livet kunde vara bättre.

Tänk om ja hade haft nån, då hade de vart så mkt skönare.. få prata med någon när allt var/är så jobbigt kring Josef..

Jag saknar någon, frågan är bara vem?

• Vickyb

ja det förstår jag mycket väl att du saknar någon att prata med.. Det behöver man verkligen..

solstraalen skrev 2008-07-16 21:02:07 följande:
    vickyb: jag har gått i samtal för några år sen då jag var djupt deprimerad med självmordstankar ( och försök ) så nu är det lugnt vad gäller uppväxten.. Det "enda" nu är att jag oxå vill ha en som bryr sig om mig, har en nära vän, men inte så pass nära ännu att ja kan prata om allt med..Jag vill ha en mamma eller en jävligt bra kompis..Livet kunde vara bättre.Tänk om ja hade haft nån, då hade de vart så mkt skönare.. få prata med någon när allt var/är så jobbigt kring Josef..Jag saknar någon, frågan är bara vem?
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2