Inlägg från: Donna69 |Visa alla inlägg
  • Donna69

... Född: Juli 2007 ... 2

veronicaq skrev 2008-07-12 22:55:11 följande:
    inte alls... vaddå?!?! jag är inte nyfiken?!?!?!? eller?!?!?! vad gör du just nju?! jag är sjuk på sånt där. vill veta allt jömt. vad alla gör. vart dom e...uundrar hahahaalla borde ha ¨nån sorts anordning manick så man kunde kolla jämt va alla gjorde nästan ahahha
    ASG

kärlek vero!!! vissa är man nyfiken på, endel andra informerar så bra själva!! mohahahaha

förresten, vad har du på dig gums?? hahahahahahahahaha
  • Donna69

hur bra som helst!!!

livet leker som fasen *fniss*

själv då??

• Donna69
    pilliss skrev 2008-07-12 23:26:36 följande:
    vem?
    *aSG* TILL DIG, HANN INTE SE VEROS SVAR
    sorry caps.....
  • Donna69
    veronicaq skrev 2008-07-12 23:08:36 följande:
    Sitter här i mina porriga utstyrlar som vanligt på en hemmalördagkväll vet du väldu då!??!?!?!
    jag satt i väldens dirty-outfit!!!
    skitiga mysisar o en top - like always *ASG*
  • Donna69
    Jessa6 skrev 2008-07-13 09:06:47 följande:
    Morgens! Fint väder idag med, gött! Ska försöka sälja vår tvbänk idag, hoppas de vill ha den. Annars blir det besök hos svärisarna och kanske en liten fika med kompisar, vi får se vad dagen har att njuta, min sambo har ju 4 veckors semester nu! Så skönt!!
    gött med semester!!!!
  • Donna69
    mrsbygg skrev 2008-07-13 09:33:32 följande:
    Morrn...Idag fyller våran plutt 1 år!Vi vann just massa med pengar oxå!!!! helt otroligt. denna dagen är helt underbar!!!!
    sätt fart o kläm ut bebis med....lite bonus...*ASG*

(heeeelt ok om du väntar tills efter kalaset*
  • Donna69

jag städar o dunkar FETT med musik när jag inte har ungen runt halsen *fniss*

• Donna69
    mrsbygg skrev 2008-07-13 18:55:57 följande:
    sådär kalas klart!nu är jonas å köper kinamat, sen ska det bara slappas och mysas. nu får bebis komma när den känner fört. jag bryr mig inte!
    asg

vad fick sam?? när kommer det bilder??
  • Donna69
    mrsbygg skrev 2008-07-13 19:08:51 följande:
    ska se om ja pallar lägga upp bilder ikväll!Sam fick lite kläder och leksaker haha...jag får ta kort å lägga in sen..
    *väntar*
  • Donna69
    nasse01 skrev 2008-07-13 21:15:39 följande:
    I dag fyller vår Linus 1 år! Vi hade kalas igår för han. Jobbigt med sommarbarn många är på semester och ínte kan komma och fira han. Men men jag tycker de får skylla sig själva, jag kommer inte ha kalas flera gånger om varje år bara för det! Han har fått traktorer och kossor och lite kläder och en motorcykel från Biltema. Han älskar traktorer och kossor... Muuu är är ett bra ord tycker han. Han har nog drabbats av "galna kosjukan" :)
    grattis!
    jo, de där motorcyklarna ses fan överallt. *asg*
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2