Inlägg från: H e l e n a |Visa alla inlägg
  • H  e  l  e  n  a

... Född: Juli 2007 ... 2

ellenwesterlund skrev 2008-08-26 19:17:56 följande:
    Idag har Kristoffer gått 10-15 steg, jag missade det tyvärr eftersom jag jobbade Nu ska vi dra igång projeket få Sebastian att vilja gå också
    Typiskt! Sebastian kanske blir sporrad nu när han sett(?) sin bror gå
  • H  e  l  e  n  a
    Donna69 skrev 2008-08-26 19:42:44 följande:
    hur tidigt kanman ge ett barn turkisk yoghurt???
    Beror mest på mängden eftersom det är mjölk i vilket ju kan vara känsligt för spädismagar. Vet många som gett det som mellanmål sen deras barn var runt halvåret och framåt. Sessan är ju STOR kicka och jag antar att det är hon som ska få den?
  • H  e  l  e  n  a
    tacky skrev 2008-08-26 20:50:19 följande:
    hej alla, vad glad jag blir att ni minns mig (hjärta hjärta )jag gör kort och tavlor (dop, giftermål, present, alla andra tillfällen) på beställning och ska börja trycka också. snart ska hemsidan vara klar så då får ni kolla
    JA! Såg ju en del av det du gjort i Bdb men glömde skriva. Duktig du är!
  • H  e  l  e  n  a
    Donna69 skrev 2008-08-26 21:53:27 följande:
    H e l e n a skrev 2008-08-26 20:01:18 följande:nope,det är en kompis som fråga tack alla för svar!!
    Ok
  • H  e  l  e  n  a
    Beckah82 skrev 2008-08-27 19:29:11 följande:
    länken funkade inte. Vad var det?
    [/citat]
    pilliss skrev 2008-08-27 20:42:17 följande:
    [citat]
    ?????????
    En utseendemässig jämförelse mellan "tyskan" och Hitler.
  • H  e  l  e  n  a

Mammafrågor:

1.Vad tycker du mest om med ditt barn?
    2.Hur många barn vill du ha när du blir stor?
    3.Vad gillar du för musik?
    4.Vilka TV-serier följer du?
    5.Vad jobbar du med/pluggar du när du inte är mammaledig?

Jag kan börja att svara :

1. Att det redan märks att han är en riktig tänkare plus hans charm!

2. 3 eller 4

3. Lyssnar på massor av musik, både gammal och ny. Ej topplistemusik för det mesta utan grejer som Smiths, Morrissey, Arcade Fire, Killers, Håkan Hellström, Joel Alme, Regina Spektor, Ane Brun och mycket, mycket annat. Kan inte leva utan musik!

4. Just nu American Idol, Dexter, Singelmammor, Om barn (tror jag dne heter - nytt program med Erik Haag på SVTs Kunskapskanal - asbra!!). Älskade In Treatment när det gick och bästa serien nånsin är Six Feet Under.

5. Är sjuksköterska och ska ge yrket en chans till inom psyk innan jag ev testar nåt annat.

• H  e  l  e  n  a

Len Gbg skrev 2008-08-28 20:58:43 följande:

Aaah, nu hittade jag tråden igen efter en hel del sökande...Hur mår ni alla?!Ville bara kika in och ge KRAMAR och KÄRLEK till alla ni som skriver fina saker i min gästbok och på msn. Det värmer verkligen ska ni veta!Kram Madelene & Johannes
    Bra, tack Kul att du hittade hit igen Hälsa Joppe från Eskil!
  • H  e  l  e  n  a
    Beckah82 skrev 2008-08-29 10:35:29 följande:
    JAJA... jag tycker iaf den blev bra...trodde att ingen hunnit se men nu märker jag att anledningen till uteblivna svar var en annan för det var ju massor av folk här...
    [/citat]

Den blev super! Kul att se dig igen f ö. Har undrat lite var du hållit hus Blir spännande att se bilderna från plåtningen när de kommer!
    annki72 skrev 2008-08-29 10:28:24 följande:
    [citat]
    1.Vad tycker du mest om med ditt barn?Att hon alltid är så glad.2.Hur många barn vill du ha när du blir stor?Är stor nu så jag ska inte ha fler barn 3.Vad gillar du för musik?Allätare, men gillar musik som är dansvänlig, ej hårdrock och punk.4.Vilka TV-serier följer du?ghost whisperer,Bones5.Vad jobbar du med/pluggar du när du inte är mammaledig?Jobbar som uska, just nu som personlig assistent.Ps: idag fyller jag år!!!!!
    Grattis!!!

Kul att många av er svarat på mina små frågor...
  • H  e  l  e  n  a

Apropå att kommentera osv: varför lägger knappt någon in bilder i bildtråden nuförtiden? Och de bilder som läggs in kommenteras knappt... (Vill ju inte tro att ni tycker min son är ful )

Kanske en del glömt att den undertråden finns eller så nöjer sig många med Bdb.

• H  e  l  e  n  a

Prinsessan Zelda skrev 2008-08-29 11:10:26 följande:

tror många har annat för sig nuförtiden. jag läser allt härinne (nästan) men kommenterar inte så mycket. är mer inne och komenterar på bdb. särskilt nu när man jobbar så hinns det inte med riktigt.
    [/citat]

Ja, så är det nog...
    Beckah82 skrev 2008-08-29 11:10:44 följande:
    [citat]
    Jag kommewr inte göra en ny bildtråd. Känns som att det är så få bilder som läggs upp så de kan lika gärna läggas här i snacktråden utan att det stör snacket Jag kommenterar i bilddagboken så om samma bild hamnar i bildtråden här skriver jag nog inte hehe om du undrar varför jag inte kommenterar å så
    Nej, den är nog överflödig precis som du säger...

Ok
  • H  e  l  e  n  a
    veronicaq skrev 2008-08-29 14:56:18 följande:
    Nu drar ja till sthlm över natten.. TATUERINGSMÄSSAN!!!!!!!!!!pusssss
    låter skoj!
  • H  e  l  e  n  a

Vad svårt det är det här med klädstorlekar. Jag brukar dock alltid köpa stort. Eskil har 86 i kläder nu men jag misstänker att 92 skulle vara superstort på honom (tänker ex POP:s vinterkläder) så jag borde nog köpa 86 ändå, eller vad tror ni? Skulle tippa på att han väger 13 kilo och är knappt 84 cm(?) nu (82,5 cm var han på ettårskontrollen).

• H  e  l  e  n  a

Vad skoj och spännande att ni ska försöka få ett syskon till Tore, jelikan!

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2