... Född: Juli 2007 ... 2

Mammafrågor:
1.Vad tycker du mest om med ditt barn?
2.Hur många barn vill du ha när du blir stor?
3.Vad gillar du för musik?
4.Vilka TV-serier följer du?
5.Vad jobbar du med/pluggar du när du inte är mammaledig?
Jag kan börja att svara :
1. Att det redan märks att han är en riktig tänkare plus hans charm!
2. 3 eller 4
3. Lyssnar på massor av musik, både gammal och ny. Ej topplistemusik för det mesta utan grejer som Smiths, Morrissey, Arcade Fire, Killers, Håkan Hellström, Joel Alme, Regina Spektor, Ane Brun och mycket, mycket annat. Kan inte leva utan musik!
4. Just nu American Idol, Dexter, Singelmammor, Om barn (tror jag dne heter - nytt program med Erik Haag på SVTs Kunskapskanal - asbra!!). Älskade In Treatment när det gick och bästa serien nånsin är Six Feet Under.
5. Är sjuksköterska och ska ge yrket en chans till inom psyk innan jag ev testar nåt annat.
Len Gbg skrev 2008-08-28 20:58:43 följande:
Apropå att kommentera osv: varför lägger knappt någon in bilder i bildtråden nuförtiden? Och de bilder som läggs in kommenteras knappt... (Vill ju inte tro att ni tycker min son är ful
)
Kanske en del glömt att den undertråden finns eller så nöjer sig många med Bdb.
Prinsessan Zelda skrev 2008-08-29 11:10:26 följande:
Vad svårt det är det här med klädstorlekar. Jag brukar dock alltid köpa stort. Eskil har 86 i kläder nu men jag misstänker att 92 skulle vara superstort på honom (tänker ex POP:s vinterkläder) så jag borde nog köpa 86 ändå, eller vad tror ni? Skulle tippa på att han väger 13 kilo och är knappt 84 cm(?) nu (82,5 cm var han på ettårskontrollen).
Vad skoj och spännande att ni ska försöka få ett syskon till Tore, jelikan!