Inlägg från: Lindisen81 |Visa alla inlägg
  • Lindisen81

... Född: Juli 2007 ... 2

Beckah; men shit, vilken störd typ då. Tror tyvär inte heller man kan blocka utan lösenord... hmm kanske kan skriva ett mail till dem å fråga hur man kan göra...?

idag har vi varit på stranden! lägger upp bilder i bdb senare så kan ni kika på min sandiga tjej =)

• Lindisen81
    Tania skrev 2008-06-07 17:57:13 följande:
    Jag skulle behöva förslag på ätbart plock som Charlie kan ha på flyget.Kan tillägga att han bara har två tänder och vet inte riktigt hur man använder dem än
    ärtor, majs, pasta och bacon =) inez älskar det. lätt att tugga, hon har oxå bara två tänder. kan ätas kallt, eller så kan de säkert värma på flyget. mjukt bröd är ju oxå bra att ha. falukorv i tärningar, funkar bra kallt. hmm.... kommer kanske på mer tips snart
  • Lindisen81

denna hemska fotboll har bara börjat å jag e redan less... sveriges matcher är okej, tom rätt intressante =) men resten lixom, ett gäng svettiga karlar som jagar en boll typ.... jaja, bara att stå ut =)

här snickras det för fullt, vi bygger ihop de nya köks-skåpen. på lördag ska vi riva ner det gamla köket, sedan va utan kök ett tag... men men, fint blir det väl alla fall.

idag har vi varit inne å haft en tråkdag. blir så jobbigt för inez å va ute i solen för mkt. va iväg på loppis en sväng men va för varmt å jobbigt. nu gosar inez å johan lite innan det är läggdags för inez. bla bla bla, va mycke blaj jag skriver.

• Lindisen81

misan; kommer uppdatera bdb med bilder på köket sedan. skriver varefter om renoveringen i bloggen oxå, www.lindisen81.blogspot.com

här står den där fotbollen på alltså från första sändningen till den sista.... suck.... men har ju lovat dyrt å heligt att han fåååår kolla nu när det är EM.... ångrar mig nu.... bläääää

• Lindisen81

L2K; svarade dig på msn ju =) vill se bilder på möbleringen typ NU!

• Lindisen81

phua! river kakel med en Inez krypandes vid fötterna, haha, inte det lättaste =) nu ska jag försöka få vardagen att funka med ett ofungerande kök till mitten av juli... kommer det lyckas...?hehe, ja vi får se.

här lyser solen idag, men lite blåsigare. tycker det är rätt så skönt. nä ska återgå till kaklet nu när Inez sitter i sulkyn och tittar på tv =)

• Lindisen81
    Tania skrev 2008-06-09 10:00:11 följande:
    jaha. ja... om fem timmar sitter man i bilen till arlanda hotellby där vi ska sova inatt... i morgon tiiiiidigt drar vi till Mallis...
    vad härligt!! ha en trevlig resa med en massa sol, bad o god mat!
  • Lindisen81

Zandrisen; vi valde tillslut Ståt-luckorna! de är sååå fina, vill ha mitt kök NU! grejen e den att vi inte ens har kokplattor =) vi har enbart micro under den här tiden, haha

• Lindisen81
    Donna69 skrev 2008-06-09 13:26:25 följande:
    *muttrar*jaha??!!! so?? ja åk du....jag ska starta 48888 hemliga trådar medans du är borta....
    *lol*
    du är ju bara för rolig! behöver läsa lite skojsiga saker nu som muntrar upp mig, får inte bort det j-a kaklet! måste tydligen ha nå bättre verktyg, suck!
  • Lindisen81
    Donna69 skrev 2008-06-09 14:45:30 följande:
    öööhhh.....hammare??? *asg*
    vaddå hammare??? haha, jodå, men det vill ig inte, kaklet sitter där det sitter!!! *suck* måste till med något riktigt hårt, haha (hårt)
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2