• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • Moll
    Jessa6 skrev 2008-07-29 15:37:07 följande:
    Grattis Isabell! Nu ska vi viäg till bvc, får se hur det går, hon ringde innan och sa att läkaren var försenad så det var inte säkert att vi hann vårt idag Hur sur kan man bli....Ja jag tycker också att denna värmen är värre än i Thailand, vi åker om 6 månader, tjohoo!
    Ååååh jag vill också åka utomlands...

Grattis Isabel! Fint namn du har - samma som jag.
  • Anns krypin

Prinsessan Zelda skrev 2008-07-29 09:33:10 följande:

Idag fyller Isabel 1 år!!min lilla gullunge 8 dagar gammal
    Grattis lillstumpan
  • annki72
    jelikan skrev 2008-07-29 15:46:54 följande:
    Annki: Så gullig du är
    Hehehe, jag vet.... Oskyldig
  • H  e  l  e  n  a
    jelikan skrev 2008-07-29 13:53:24 följande:
    Blev en sväng till vådcentralen för min del. Pencilin i 5 daga samt öron doppar. Hade öron och hörselgång inflamation.Sitter hos min mamma och gottar mig. Fredrik och min pappa är vid huset och försöker få upp så mycket papp som de kan så taket blir helt tätt eftersom de skall komma regnskurar lite då och du nu resten av veckan. Min mamma ska ta hand om Tore lite så skall jag åka och handla så vi har lite mat och så där vi bor nu.Vi bor nämligen hos min farmor just nu. Hon är i sin stuga så det känns skönt att ha en lägenhet själv och slippa bo med massa andra el flytta mellan olika just för Tores skull.
    Kramr till dig, Jelikan! Både husstrul och inflammationer . Vad skönt att det löste sig bra med boende för er iallafall!
    (¯`°?.¸ ღ♥Mamma till älskade Eskil född 070707♥ღ ¸.?°´¯)
  • H  e  l  e  n  a
    Jessa6 skrev 2008-07-29 17:28:07 följande:
    Bvc fick bra, 10960 g 78 cm! Fick sin spruta och sa inte ett ljud
    Vad härligt
  • Tania

Vi har fortfarande inte fått nån tid för ettårsbesiktningen... de har väl glömt bort oss antar jag.

• H  e  l  e  n  a
    Tania skrev 2008-07-29 17:53:52 följande:
    Vi har fortfarande inte fått nån tid för ettårsbesiktningen... de har väl glömt bort oss antar jag.
    "besiktningen"
  • mrsbygg

Fan, försöker hitta nå "akut" nummer till gyn. men dom har bara teletid fram tills 15. efter det då? vart fan ska man ringa då?

nått är skumt, nyss så fick ja världens blödning och det kom ut jätte klumpar..
    nu har ja lite smått mensvärk och är lite små snurrig i skallen..

kan allt detta blödande bero på att jag hade/har dåligt hb?

fattar ingenting, ena dan blöder jag inte en droppe och andra dan är det nigarafall..

jag får lägga mig och vila och invänta morgondagen och ringa då ist...

Mamma till Saga 041210, Sam 070713, Tom 080718
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2