Inlägg från: Lindisen81 |Visa alla inlägg
  • Lindisen81

... Född: Juli 2007 ... 2

Donna69 skrev 2008-06-09 15:00:23 följande:
    hammare + ett riktigt vredesutbrott = fix o klart
    kom hit å va riktigt förbannad då!!!!!!! snart blir jag det på riktigt faktiskt, lossnar ju bara små flisor av det....
  • Lindisen81

zelda; kul å höra från dig! ses hemma sen kram

• Lindisen81

sol: håller tummarna då för operation.... min sambos mamma har gjort en sådan... ingen kul läkeprocess och man kan knappt ätaefteråt... men men kanske är olika. hoppas du får ordning på vikten och får må bra.

idag, klockan 19.05, reste sig Inez upp själv för första gången mot en möbel! Förut har hon rest sig när hon haft stöd mot mitt eller Johans ben typ och stått så, men nu helt själv när vi inte ens va bredvid. hon stog så en stund sedan tog hon tre stapplande steg längs möbeln och va sååå glad!

• Lindisen81

idag har Inez varit på 10-mån koll. hon väger 9350 och är 71 lång. fick träffa doktorn oxå... hon tyckte Inez va plattfot och hade knäna riktade inåt... vilket betyder att hon nog blir sen med att gå, när hon går kommer hon typ se stelbent ut... men doktorn ville vänta med åtgärder tills hon va på 1 års kollen, man gjorde tydligen inte så mkt innan dess. inez fick visa några steg, hur det såg ut, och hon sa att det kan ju ordna till sig oxå... *hoppas*

• Lindisen81

just det, doktorn tyckte oxå att Inez va en mycket social, glad och utåtriktad bebis =)

• Lindisen81
    Beckah82 skrev 2008-06-11 14:03:44 följande:
    Härligt så har jag uppfattat henne också bara av att se på bilder Knän och fötter får vi hoppas ordnar till sig helt av sig själv bebisar brukar väl föressten vara ganska plattfotade innan de börjar använda fötterna
    ja hon sa det, men att Inez va något mer plattfot än "normalt!, men hon hoppades på att det kommer växa till sig själv
  • Lindisen81

zelda; nä va jobbigt med sjukdom!!! hoppas du snart är frisk igen.
    ja jag vet inte om det är operation, eller nångot annat... hon lät inte som hon ville dra upp åtgärderna nu eftersom hon inte va säker på att det kommer behövas...

• Lindisen81
    solstraalen skrev 2008-06-11 16:44:31 följande:
    jennsans: de tänkte inte äns jag på =) Jag menade iaf som du trodde, att efter färdig viktnedgång få operera bort all hud som blivit över
    hehe, jag tänkte inte heller på det men jag menade en sån där invändig operation av magsäcken =)
  • Lindisen81

sol; wooohooo, go girl!!!!! det här fixar du!!! vill se bilder på dig nu ju!!!!!

• Lindisen81
    jelikan skrev 2008-06-12 19:57:17 följande:
    Nu har vi vart och shoppat. Köpt ett matsalsbod med stolar, ett soffbord och ett vitrinskåp i mörk ek och sen en tvbänk/hylla och allt fick vi för 6000 kr.Blocket är allt bra ibland
    japp, me love tradera och blocket!! ska köpa möbler till hallen som ska målas vitt, varför köpa nytt när det ska målas på en gång =)
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2