Inlägg från: Prinsessan Zelda |Visa alla inlägg
  • Prinsessan Zelda

... Född: Juli 2007 ... 2

midsommar... hmmm... ar det nu pa fredag?? ja, vi e ju i usa och inte blir det mycket firande da, he he. men vi ska val grilla och umgas med far min

jag tycker det varit ett mysigt ar. snart tillbaka till verkligheten, ska borja jobba i mitten av aug, da ska sambon vara hemma till jan.

bli biten: www.monstersgame.se/&vid=21051681
  • Prinsessan Zelda
    tacky skrev 2008-06-18 22:59:04 följande:
    donna o zelda: sött att hon härjar också va? sådär låter hon massor. gapar och har sig och pladdrar i ett. men det är inte många ord
    isabel later bara ocksa.
  • Prinsessan Zelda
    Lindisen81 skrev 2008-06-19 09:54:05 följande:
    många barn här går redan, men Inez har precis börjat stappla sig framåt med gåvagnen =)

heja heja Inez. gullungen, vad duktig hon e
  • Prinsessan Zelda

trevlig midsommar!

vi ska shoppa lite mer idag. sen aker vi hem till sverige imorgon

• Prinsessan Zelda

Misan - usch vad otäckt, man hinner ju tänka miljoner hemska tankar på nån sekund bara.

Jessa - läskigt, hoppas det inte var något så hon får behålla detta barnet nu.

Själv är jag trött!!! kom hem från usa kl 11 i förmiddags. har inte sovit nåt på hela förra natten. barnen sov och var snälla på flyget men jag kunde inte sova. tittade på filmer istället. såg bla I am legend som var väldigt bra, om man nu tycker om såna filmer
    Ska paca upp resten nu, alla kläder man shoppat, hehe. Gjorde av med ca 6500kr på shopping. Lite är till vänner också men ändå. Och det var pangar som jag fick av släktingarna där så inget jag saknar i kassan heller. vi hade en jäkligt bra semester alltså

• Prinsessan Zelda
    Jessa6 skrev 2008-06-22 22:03:44 följande:
    Fick precis ett meddelande av min syster igen, de var på väg in till akuten igen för hon blödde igen Usch vet inte om varken hon eller vi runt om pallar med ett missfall nu, HOPPAS, HOPPAS att det inte är någon fara...
    håller tummarna Ledsen
  • Prinsessan Zelda
    Lindisen81 skrev 2008-06-23 09:57:52 följande:
    kom hem från bror min igår eftermiddag. bil-helvetet gick sönder efter 20 min bilfärd! brorsan får komma och köra oss till tåget, tåget är fullsatt! vi får vänta på en buss väl på bussen är inez sååå trött å skriker hela vägen hem, nästan.. tills hon somnar av utmattning! hemme vid ca 17-tiden, åkte från nyköping ca 11!!! kunde ju för fan åkt till spanien tur/retur! på tisdag el onsdag får vi hjälp att laga bilen, bränsleslang nånting som lossnat... sambon har semester nu, så idag åker vi in till stan en sväng. torsdag o fredag blir det köksbygge. inez e gnällig sen en vecka tillbaka suck! tror hon har jobbigt me tänderna...
    jobbigt med bilen. får se till att ses snart.
    Beckah82 skrev 2008-06-23 10:03:30 följande:
    Sjuk bebis hög feber sen ett dygn tillbaka och alvedon hjälper inte  men stundtals är han iaf pigg som just nu när han orkar vara uppe och leka med kastruller 38,7-40,0 ligger han på och små stunder har han varit så borta och medtagen att jag varit på väg att åka in...Usch! Han brukar ju inte vara sjuk, så jobbigt att se honom dålig.Äta vill han inte. Lite utspädd gröt i flaska har gått ner bara och så dricker han han bra med vatten och vill amma massor. Morgonbjasblöjan innehöll amningsbajs. hah! Det var ett tag sen man hade sådana blöjor.
    stackars alvin. Isabel hade också nåt sånt för ett tag sen. bara feber.
  • Prinsessan Zelda
    Lindisen81 skrev 2008-06-23 17:08:14 följande:
    Halvblod; men fy så trist för dina föräldrar! ja våran bil va ju inte helt ny (-98;a) och den går enkelt att laga tydligen... jag som tyckte alla våra byten med bussar å tåg å 160 spänn åt skogen va skit =)en till trist sak... va i stan idag, och Inez tappade en av sina fina nya kavat skor... som farmor köpt. vi ringde och bekännde det och hon blev ju helt ledsen... oops, inte mitt fel att ungen kastar av sig skorna ju. någon som säljer en vänster sko, kavat, strl 18, vit med små frukter framme vid tån? =)
    ska tänka på det
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2