Lindisen81 skrev 2008-06-23 09:57:52 följande:
kom hem från bror min igår eftermiddag. bil-helvetet gick sönder efter 20 min bilfärd! brorsan får komma och köra oss till tåget, tåget är fullsatt! vi får vänta på en buss väl på bussen är inez sååå trött å skriker hela vägen hem, nästan.. tills hon somnar av utmattning! hemme vid ca 17-tiden, åkte från nyköping ca 11!!! kunde ju för fan åkt till spanien tur/retur! på tisdag el onsdag får vi hjälp att laga bilen, bränsleslang nånting som lossnat... sambon har semester nu, så idag åker vi in till stan en sväng. torsdag o fredag blir det köksbygge. inez e gnällig sen en vecka tillbaka suck! tror hon har jobbigt me tänderna...
jobbigt med bilen. får se till att ses snart.
Beckah82 skrev 2008-06-23 10:03:30 följande:
Sjuk bebis hög feber sen ett dygn tillbaka och alvedon hjälper inte men stundtals är han iaf pigg som just nu när han orkar vara uppe och leka med kastruller 38,7-40,0 ligger han på och små stunder har han varit så borta och medtagen att jag varit på väg att åka in...Usch! Han brukar ju inte vara sjuk, så jobbigt att se honom dålig.Äta vill han inte. Lite utspädd gröt i flaska har gått ner bara och så dricker han han bra med vatten och vill amma massor. Morgonbjasblöjan innehöll amningsbajs. hah! Det var ett tag sen man hade sådana blöjor.
stackars alvin. Isabel hade också nåt sånt för ett tag sen. bara feber.