Inlägg från: Prinsessan Zelda |Visa alla inlägg
  • Prinsessan Zelda

... Född: Juli 2007 ... 2

ellenwesterlund skrev 2008-06-26 19:58:13 följande:
    Fick svar idag på varför Kristoffer är så klängig och mammig! En tand till i nederkäken är på G! Märks i blöjan åxå och det luktar mkt värre än "vanligt". Bara att invänta matvägringsveckan då ...(som jag hoppas inte kommer).
    kul med tand. brukar han vägra mat ibland eller?
    bli biten: www.monstersgame.se/&vid=21051681
  • Prinsessan Zelda
    ellenwesterlund skrev 2008-06-26 20:09:59 följande:
    Mmm båda två då det är tand/tänder på G.De brukar ha kört en vecka var fast sist vägrade de samtidigt då höll jag på bli K N Ä P P (are)!
    jobbigt
  • Prinsessan Zelda

Isabel vägrar sitta på pottan. så gjorde adam med i den åldern. så det får vara så länge, har inget behov av att potträna än ändå

vi har varit och kollat extra grejer till vårt kök på ballinslöv-fan vad dyrt det är där. ska ha en utdragsgrej, barasjälva mekaniken, inte fronten, och det kostade 1500 nånting. sen skulle vi ha 3 hyllplan, små, bara 18 cm breda. de kostade 99kr styck ca. blä!!

nu röjer adam och isabel efter lunchen. de leker rätt bra tillsammans, jätteskönt, då kan jag passa på att fixa och dona.... eller sitta här

• Prinsessan Zelda
    Vos skrev 2008-06-27 13:02:09 följande:
    Bajs????Det vet vi inte vad det är...Jag tar gärna en av era bajsblöjor.Igår kom jag på att han inte bajsat sen i lördags hos Elin!!!!!Så jag gav honom microlax och sen fick jag hjälpa honom att få ut detMen på torsdag ska vi till läkaren med honom.Hoppas han har svar på frågan om bajset.
    jobbigt. hoppas verkligen ni får några svar.
    Halvblod skrev 2008-06-27 14:51:22 följande:
    Idag var det regn igen så vi har varit på Tropikariet och tittat på apor, hajar, ormar osv osv... Leia älskar djur så det är kanon underhållning för henne.I onsdags var vi på en fågelpark med henne och sen var vi på Burger King och Leia fick smaka sin första hamburgare...en av minihamburgarna från en Angus 6-pack Imorgon åker vi till Köpenhamn och shoppar på ströget och går på Tivoli. Och på söndag åker vi oxå till Köpenhamn och går på zoo
    låter ju tråkigt Cool
  • Prinsessan Zelda
    Halvblod skrev 2008-06-27 17:51:49 följande:
    www.burgerking.se/produkter/hamburgare/angus-.../Det är 6st minimini burgare...skitsöta och perfekta barnmaten. Skrapade bara bort ketchupen så var det kanon för Leia att sitta och tugga på
    skrapa bort ketchupen?? det gottigaste...enligt Isabel i alla fall. He he, Ibland "dränker" jag hennes mat med ketchup för att hon ska äta den. ketchup är faktiskt ganska nyttigt, förutom sockret då. Intalar jag mig i alla fall
  • Prinsessan Zelda
    H e l e n a skrev 2008-06-27 19:54:48 följande:
    Har fått dille på naturgodis. Sååå gottttt!!!
    nääää!

det ska vara saltlakrits Räcka ut tungan.
  • Prinsessan Zelda
    H e l e n a skrev 2008-06-27 20:01:04 följande:
    Det är gott det med! Fast inte lika lätt att inbilla sig att man är nyttig när man äter det, haha
    jorå

jag är mästare på att intala mig själv sånt, he he. jag tänker bara att det är nyttigare med lite lakrits än en chipspåse och så är det fritt fram Oskyldig
  • Prinsessan Zelda
    mrsbygg skrev 2008-06-27 20:03:56 följande:
    sitter med min godispåse ja!! sååå gott..sen har ja min ben&jerrys glass i frysen så jääääkla god!!en låda jordgubbar hehe.....ska gota mig hela kvällen..just ja en påse ostbågar oxå....JAAA jag är gravid haha...
    he he... inte länge till
  • Prinsessan Zelda
    H e l e n a skrev 2008-06-27 20:08:11 följande:
    Ibland är det inte så dumt med lite självbedrägerier Men jag har kommit igång så bra med träningen nu så jag vill verkligen inte äta så mkt onyttigt... Vill komma ned till min vikt inan jag "blev med Eskil" innan sommaren är slut.
    ja, det är duktigt. bara jag som har världens sämsta karaktär Skrikandes
  • Prinsessan Zelda
    Jessa6 skrev 2008-06-27 23:14:58 följande:
    Är ensam hemma, sambon på jobbfest, har kollat på Arn precis, gillade dem filmen. Ngn som sett den?
    nepp, men vill.

vi har sett på Sahara ikväll, lite gammal med kul film tycker jag. lite gammal bondkäsnla i den
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2