• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • MissHeaven

Både igår (en gång) och idag (två gånger) har Caspian pekat på pottan och visat att han behövt gå dit för att bajsa. Och idag har han dessutom burit fram pottan till mig en gång då han behövde kissa. Häftigt att det plötsligt flyter på så bra! För ett par månader sedan var han alldeles för otålig för att sitta kvar, så då låg jag lite lågt med pottandet, annars har jag satt honom då och då från 8-9 månaders ålder...

• Pusselbiten86
    Tack så mycket allihopa..

Helt oplanerat!!!
    Kan inte fatta de.. Kände ju ingen ägglossning. jag som ALLTID för de annars!!

*haha*
  • rullgardinsflikkan

Va duktig han är

Om jag är uppmärksam så kan jag upptäcka när Molls ska bajsa och sätta henne på toaletten istället för att hon ska bajsa i blöjan men inget eget initiativ

MissHeaven skrev 2008-08-07 20:31:37 följande:
    Både igår (en gång) och idag (två gånger) har Caspian pekat på pottan och visat att han behövt gå dit för att bajsa. Och idag har han dessutom burit fram pottan till mig en gång då han behövde kissa. Häftigt att det plötsligt flyter på så bra! För ett par månader sedan var han alldeles för otålig för att sitta kvar, så då låg jag lite lågt med pottandet, annars har jag satt honom då och då från 8-9 månaders ålder...
  • veronicaq
    Halvblod skrev 2008-08-07 12:36:08 följande:
    hej hej. Nästan aldrig inne sedan min dator typ dog. Sitter med telefonen och surfar nu medans leia kollar fotboll. Va kul med festival, jag skulle oxå vilja åka dit och se framför allt NERD, men i år blev det ingen festival för mig . Ska läsa igenom lite mer än bara sista sidan nu.
    jag ska på URF nu i helgen. har barnfritt dessutom. eller han ska med imorn eftermiddag men sen så... reeeeeeeaaaaaggeeeeeeeeeeeeeeeeee
  • Mum23

Grattis Pussel!!!!!!!

...dyker upp en del syskon nuFlört   (avis)

• Halvblod
    veronicaq skrev 2008-08-07 22:17:32 följande:
    Halvblod skrev 2008-08-07 12:36:08 följande:
    hej hej. Nästan aldrig inne sedan min dator typ dog. Sitter med telefonen och surfar nu medans leia kollar fotboll. Va kul med festival, jag skulle oxå vilja åka dit och se framför allt NERD, men i år blev det ingen festival för mig . Ska läsa igenom lite mer än bara sista sidan nu.jag ska på URF nu i helgen. har barnfritt dessutom. eller han ska med imorn eftermiddag men sen så... reeeeeeeaaaaaggeeeeeeeeeeeeeeeeee
    Åh va kul. Festa för mig oxå, och kolla gärna in mina vänner som spelar
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2