• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • Anns krypin

johanna sover mellan 19.30 - 05.30 OFTAST men igår vart det 20.00 - 05.00 *SUCK* igår sov hon bara lite mer än 1 timme å idag har honb sovit på förmiddagen 1 timme å just nu sover hon , somna vid strax efter 14.00

• Halvblod
    solstraalen skrev 2008-08-07 15:20:46 följande:
    Jo det löser sig alltid förr eller senare =)Vi är "tvugna" att ha rutiner, Josef fungerar inte alls annars.
    Ja alla är ju egna individer som kräver olika mycket rutiner. Hoppas det blir bättre snart så att inte dagis blir problem pga sömn.
  • solstraalen

Dagispersonalen har hela tiden sagt att de kommer funka med Josef oxå, men nu börjar dom bli lite oroliga och tror att spec-bvc har rätt, att dagis kanske inte eså bra för honom.

Men vi får se, det bara SKA bli bra även för honom!

• jelikas
    solstraalen skrev 2008-08-07 14:03:26 följande:
    jelikan: Hoppas de går bra å att han slipper op När vi var på 1årskontrollen i juni så kunde läkarn inte känna Josefs ena pungkula över huvud taget, så vi ska tillbaka igen nu om nåra veckor å se om den finns där =) Har ju funnits där innan, såfrågan e vart den hade gömt sig på 1årskontrollen =)
    Vi fick tid direkt till kirurgen, men det kan berå på att de kände punkkulan men det gick inte och mjölka ner den som hon sa.
  • Moll

Beckah, blir så sugen på att åka till Gekås... Hur mycket pengar lade du ut, allt som allt? Ska man spara ihop några tusenlappar, finns det mycket fint och i bra kvalité, eller blir det som att man köper för att det finns så mycket?

• Lindisen81

=(
    så ledsen och orolig just nu...
    Sambon åkte iväg med Inez till min brorsa då vi tyckte att hon va bättre idag, lite piggare och åt sin frukost... Jag ska komma efter imorgon. Nu på kvällen rimger sambon och säger att hon är sämre... alvedon tar inte på henne det minsta längre, hon är jätteslö, vill inte äta + drick... ingen vätska på hela dagen förutom imorse... tempen hade gått från 38,7 nu på kvällen till 35,5!!!!! Hon är svullen runt ögon och mun (bara liiiite svullen, man kan ana det) samt lite röd runt ögonen...Hur är det möjligt??? Sambon ringde sjukvårdsuppl och de ville att hon skulle bli underkökt... de faxade nyköpings barnsjukhus (där de är nu) och åkte in med henne......
    får en knut i magen... vill bara vara med min fina lilla tjej.... nu gråter jag oxå, fan va töntig jag är... är väl bara en liten infektion...

• Jessa6
    Lindisen81 skrev 2008-08-07 18:55:59 följande:
    =(så ledsen och orolig just nu...Sambon åkte iväg med Inez till min brorsa då vi tyckte att hon va bättre idag, lite piggare och åt sin frukost... Jag ska komma efter imorgon. Nu på kvällen rimger sambon och säger att hon är sämre... alvedon tar inte på henne det minsta längre, hon är jätteslö, vill inte äta + drick... ingen vätska på hela dagen förutom imorse... tempen hade gått från 38,7 nu på kvällen till 35,5!!!!! Hon är svullen runt ögon och mun (bara liiiite svullen, man kan ana det) samt lite röd runt ögonen...Hur är det möjligt??? Sambon ringde sjukvårdsuppl och de ville att hon skulle bli underkökt... de faxade nyköpings barnsjukhus (där de är nu) och åkte in med henne......får en knut i magen... vill bara vara med min fina lilla tjej.... nu gråter jag oxå, fan va töntig jag är... är väl bara en liten infektion...
    Förstår att du är orolig, det är säkert ingen fara med henne, bra att kolla upp iallafall. Kram
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2