Inlägg från: Anns krypin |Visa alla inlägg
  • Anns krypin

... Född: Juli 2007 ... 2

mera vågor på folket, jag har mega vågor men som jag tror är ja vällan ganska snäll ändå hahahah

• Anns krypin

min man ser mej oxå naken men då blundar jag!!!! hahaha...

• Anns krypin

utgår för tv koll me Johanna.. bye

• Anns krypin

Gooooomorron sötnosar å alla pigga å glada!!!!!!!

kaffe fixat, jag är fet trött men jaja är ja ju jämt innan ja dricker mitt kaffe......
    Igår var Johanna å hennes pappa å såg motorcross , guben berätta att hon var helt galen i alla crossar som for omkring... hahahaha gullit tycker ja..

• Anns krypin

ja vill va hemma juuuuuuuuuuuu , krama johanna å knuffa ut guben så han gör nått klokt hahahaha, förutom att han verkligen pysslar me mini..

kaffe mugg 4

• Anns krypin
    Donna69 skrev 2008-08-13 07:07:31 följande:
    Anns krypin skrev 2008-08-13 06:05:56 följande:
    fett nice!!!! åkte dom själva???skulle nog inte våga ta med viktoria...hon skulle dööö av donet...
    Jaaa dem åkte själva dit å titta på träningen *S* hon hade jobb att vinka till alla som kom in i depon *asg* Man har såna där hörselkåpor på huve då blir inte det mycket dån som hörs

usch nu skall ja plocka ihop mej å fara till jobbet.. 8-13 men måste va lite tidigare på jobbet idag eftersom en personal skulle va ledig helt plötsligt idag.. morrar
  • Anns krypin
    solstraalen skrev 2008-08-13 06:50:14 följande:
    Josef var vaken 06.10 - 19.30 igår å därimellan sov han 1h20min på dagis och GISSA! Han sov iaf 11 timmar inatt *woooho*
    gött för han å dej *L*
  • Anns krypin

ler, hon skulle klara utan men vi är rädd om hövvet hennes...

SPYYYYYY?? asg, kännslig gumman??? *L*

• Anns krypin
    Donna69 skrev 2008-08-13 09:53:18 följande:
    Anns krypin skrev 2008-08-13 07:17:44 följande:
    du ska bara va här o höra hur det låter...o denna jävla speakern...URRRKbor på gränsgatan förresten
    gränsgatan haha mm vet gränsen till speakern *s*
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2