Inlägg från: Anns krypin |Visa alla inlägg
  • Anns krypin

... Född: Juli 2007 ... 2

Nu skall jag upp å testa att lägga in tvätt me Johanna lös där oppe hahahaha, bävar *S* gåre inte så får hon sloss me kuddarna i sin säng *L*

• Anns krypin
    Jessa6 skrev 2008-08-14 18:54:24 följande:
    Elias sover bara i blöja och bara sparkar av sig täcket. Han har 80 i kläder och 21-22 i skor.Jag tänker inte ens skriva vad jag väger eller har för storlek....vill verkligen gå ner 10 kg...
    Du det där me vikt är bara siffror... jag är själv i situationen att 20kg bort från mej skulle göra mej gladare å ha mindre ont i rygg å höft..

Men en sak, man är den man är hur man än ser ut....
  • Anns krypin

Gooooomorron tjejer.... Kaffe på gång här.. Vart är solen??? äsch struntar i den, jag jobbar ju idag hahahahaah

• Anns krypin

Här vare tyst i lägret idag? Men så äre jue ibland....Inne på¨andra kaffemuggen nu... snart äre fukost time...

• Anns krypin

Gokväll kikar in å talar om bara att jag lever, väldans trött å såå... Jäkla rännande på jobbet å kom inte å säg att gamla är slöa å inte orkar ränna , ja är snart 34 å orkar inte jaga efter en dam på 87 bast som tror sej se en liten pojke ute i parken... *L* vi har trädgård på jobbet men inte en park me karuseller... tog mej 15 min innan ja fick tanta å stanna å vila för fiiiiiifasen det behövde jag!!!!!

Nu har jag sett sommarkrysset å drägglat på Håkan Hemlin hahaha, sikken jälla pudding....

hejhopp tjarååååå

• Anns krypin
    Donna69 skrev 2008-08-16 21:52:44 följande:
    *pust*borde såna tanter få bo där??vad är sommerkrysset???
    sommarkrysset på 4:an me gry forsell *L*
  • Anns krypin

Gomorron alla.. skitsvårt å komma in på FL nu förtiden *muttrar*

• Anns krypin
    Donna69 skrev 2008-08-17 09:55:23 följande:
    Anns krypin skrev 2008-08-17 09:53:46 följande:
    ????oki, aldrig hört talas om. ASGmen det gör inget....gillar inte gry
    hahahaha jag diggar henne *S* det är musik å sång, man får ledtrådar å så till korsordet, sen kan folk som ringer in vinna pengar...
  • Anns krypin

Nääämen godmorgon alla pigga å VAKNA!!! hahahaha jag är ledig idag HURRA å kaffet är klart soooooom vanligt Hur mås det me alla då?? Äre fullgång me inskolningar å sånt?? Kan tänka mej det ialla fall.. Jag skall på TUUU idag å köpa strumpor te busungen Johanna, kan ni fatta att hon växt ur endel strumpor?? jag trodde att hon skulle få ha sina pluttstrumpor tills hon vart minst 45 år... hahahahaha såg idag i tidningen Katrineholms kuriren att ett par den 3 april fick en dotter på 1390 å va 39 lång då kom jag å tänkte på johanna *L*

Va skall ni annars pula me idag då??

Kramisar Ann

• Anns krypin

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeej... snutt äre nån som är vaken eller måste jag skicka Elin på er??? VAVAVAVAVAVAVAVA

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2