Inlägg från: Anns krypin |Visa alla inlägg
  • Anns krypin

... Född: Juli 2007 ... 2

Elin din lilla gumma!!! dej kan man lita på hahahaha, vart var du i morse när JAG behövde fika dejt??? vavavava

• Anns krypin

Jag har kaffe för hela kompaniet!!! hahahah

• Anns krypin
    Donna69 skrev 2008-08-19 08:06:43 följande:
    Anns krypin skrev 2008-08-19 08:02:41 följande:
    jag låg o killa naveln, lyssna fågel-jävlarna som kvittrade så himla störande...*asg*
    hahahaha samla navelludd *ASG*
  • Anns krypin
    Beckah82 skrev 2008-08-19 08:04:00 följande:
    Vem bjur på kaffe?Just ja...det kan jag göra...blev precis klart meen bara 4 koppar så skynda att paxa.
    kan ja få en köpp??? orkar inte hämta termosen *S*
  • Anns krypin

Jag använder kanske ASG för mycket!!!!! förlåt, är ASGholloik!!

• Anns krypin

rutiner blir ruiner..... orka hahaha, jag å johanna har badat ikväll nere i badkaret nice men hon for omkring sådant så jag gick ur *L*

• Anns krypin

Guuud va Johanna har strulat inatt , inte att sövas om men låtit i sängen bökat gråtit till osv, kan det ha me sprutan hon fick igår?? ja så säg NU är jag ialla fall uppe å snart är kaffet klart... Alltså ärligt jag längtar tills johanna har käkat frukost å busat en stund å sen visar sej trött då ska även jag sova me henne...

Jobbar ikväll sååå bäst å gosa me mini innan hon sover för natten *S**

• Anns krypin

Nu häver ja i mej kaffe för 17 gubbar ja måste vakna till är så trött å grinig.. t.om att jag lät bli å glo mej i spegeln på möra ASG......................

• Anns krypin

tamm di tamm di dammm!!!! sju sovare dääääär... se så opp me er , annars sjunger jag för er..

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2