ellenwesterlund skrev 2008-06-23 08:19:46 följande:
Så pissigt less!Det bara regnar. Less på att sitta hemma, jamen ut och hitta på något då tänker väl ni; öppna förskolan är sommartängd(inte för att jag bruka vara där ofta med det händer), har inte så överdrivet många kompisar och en av dom är måttligt intresserad av att umgås utan är hellre hemma hos sig och donar och umågs med sina grannar.Alla är så upptagna på sina håll med att träffa sina mammakompisar och flänga hit och dit.Allt blir faktiskt liiite jobbigare med två och det blir dubbelt jobb med allt så man är inte så pigg att åka någonstans alla dar heller och ingen vill komma hit så då blir man ensam ...Nä nu är det slut gnällt, finns dom som har det värre (syftar på era inlägg här ovan om blödningar o mf o tråkigheter)
Känner igen det där. vi bor lite utanför samhället och hit kommer aldrig någon typ förutom familjen. Är alltid jag som skall ta mig till alla andra.
Ända tråkiga är att min allra bästa vän som även hon går mamma ledig inte har något körkort annars hade jag nog haft besök varje dag
Är oxå less på vädret. Vill kunna va ute och leka och ut och gå!