• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • Beckah82
    solstraalen skrev 2008-08-31 16:18:11 följande:
    Beckah: Vad tycker du om villervalla då?Jag tycker dom har härliga färger
    Jättefina, jättemjuka tyger...jättesmå i storlekarna hehe
  • FruRundberg

Jag gillar märkeskläder.. MEN tycker det är totalt bortkastade pengar till såna här små som växer så fort ifrån de och hinner knappt slita något alls. Däremot så kan jag tänka mig köpa sånt till de större.. men oftast så räcker inte pengarna till.. man är ju liksom inte gjord av pengar.
    Sen tycker jag bara det är lite löjligt att köpa massa dyra märkeskläder till små bebisar som inte förstår vad de har på sig. De bryr sig liksom inte. Tror det bara mest är föräldrarna som vill ha det. Vissa tycker jag gör det bara för att "visa upp" sina ungar med dyra kläder på..stoltserar med vilka märken de har på sig denna gången osv..

• solstraalen

Jonali: Håller med dig.
    Jag tycker det är mer värt pengarna nu då Josef har 86 för det är typ den första storleken som iaf mina barn brukar kunna ha väldigt länge.

Men tradera är bra =)

• mrsbygg

jag ÄÄÄÄÄLSKAR märkeskläder, och det synns även på kontot haha....

visst ungarna bryr sig inte, inte sam och tom iaf. Men jag gör! jag älskar kläder, oavsett om det är H&M eller gucci.
    Saga är lika kläd tokig som mig! Hon bryr sig om vad hon har på sig, men hon fattar juh inte om det är märkeskläder eller inte och det kvittar juh!
    Men hon är bra jäkla söt när man tagit fram kläder som hon ska ha på sig och blir skit sur å säger "men mamma, jag vill inte ha dom, jag blir inte vacker då" haha....

Mamma till Saga 041210, Sam 070713, Tom 080718
  • skruttan35

Köper inte heller en massa märkeskläder. Har 1tröja i meandi och några name it om det nu räknas som märkeskläder.

Idag har vi varit på dop !! Lill killen är ju så söööt så man blir ännu mera sugen på en till bäbis

• solstraalen

mammab: Hehe, dit är min Saga oxå påväg =)
    Hon ÄLSKAR att stå och titta igenom alla sina kläder. Gärna en gång om dan står hon å plockar ut alla sina kläder =)
    När hon får nya kläder så står hon jäääättelänge å tittar på allt =) Spelar ingen roll om de e nytt eller beg =)

Men redan nu tokgillar hon att gå å shoppa på stan, lite illa kanske, hon är ju inte ens 3år

Men jag tycker det är kul =)

• Beckah82
    JoNaLi skrev 2008-08-31 17:39:43 följande:
    Jag gillar märkeskläder.. MEN tycker det är totalt bortkastade pengar till såna här små som växer så fort ifrån de och hinner knappt slita något alls. Däremot så kan jag tänka mig köpa sånt till de större.. men oftast så räcker inte pengarna till.. man är ju liksom inte gjord av pengar.Sen tycker jag bara det är lite löjligt att köpa massa dyra märkeskläder till små bebisar som inte förstår vad de har på sig. De bryr sig liksom inte. Tror det bara mest är föräldrarna som vill ha det. Vissa tycker jag gör det bara för att "visa upp" sina ungar med dyra kläder på..stoltserar med vilka märken de har på sig denna gången osv..
    Om du läser mina tidigare inlägg så är det allt annat än bortkastade pengar. Tvärt om en smart investering där man får tillbaka pengarna vilket man inte gör från billiga märken.
  • Donna69
    JoNaLi skrev 2008-08-31 17:39:43 följande:
    Jag gillar märkeskläder.. MEN tycker det är totalt bortkastade pengar till såna här små som växer så fort ifrån de och hinner knappt slita något alls. Däremot så kan jag tänka mig köpa sånt till de större.. men oftast så räcker inte pengarna till.. man är ju liksom inte gjord av pengar.Sen tycker jag bara det är lite löjligt att köpa massa dyra märkeskläder till små bebisar som inte förstår vad de har på sig. De bryr sig liksom inte. Tror det bara mest är föräldrarna som vill ha det. Vissa tycker jag gör det bara för att "visa upp" sina ungar med dyra kläder på..stoltserar med vilka märken de har på sig denna gången osv..
    *nickar*
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2