• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • Halvblod
    Donna69 skrev 2008-08-30 23:14:41 följande:
    nu blir det natti natti....vart visst gräsänka..asg
    Meeeeeeeeeeeen!!!! jaja, då går jag oxå och lägger mig *suck*
  • veronicaq
    Halvblod skrev 2008-08-30 23:16:37 följande:
    Ja men så är han oxå lite fjollig...hihihi...men det gör inget, Leia gillar halvfjolliga killar
    ja han är ju det!! hihihi.. vem vet de hela kanske slutar med att lleia och han är bästa polare istället för Tiger är gay hahaha
  • Halvblod
    veronicaq skrev 2008-08-30 23:32:29 följande:
    ja han är ju det!! hihihi.. vem vet de hela kanske slutar med att lleia och han är bästa polare istället för Tiger är gay hahaha
    Ja förmodligen...hahaha...dom går och fikar, shoppar och provar smink
    ...och lyssnar på Reggie givetvis
  • veronicaq
    Halvblod skrev 2008-08-30 23:36:46 följande:
    Ja förmodligen...hahaha...dom går och fikar, shoppar och provar smink ...och lyssnar på Reggie givetvis
    lätt fy fan av nice!! våra små pumor!! Grrrr.....
  • Halvblod
    veronicaq skrev 2008-08-30 23:40:42 följande:
    lätt fy fan av nice!! våra små pumor!! Grrrr.....
    Naaaaw, jag lääääängtar tills dom är ungdomar och bästisar...det kommer att bli tider det

Nej natti natti...börjar känna mig lite småsjuk så jag måste få vila ordentligt så att jg orkar med mitt lilla yrväder imorgon.
  • Anns krypin

Morrn , kaffet snart klart å mackor gjorda....solen?? den enda jäkla sol som är nu är den som hänger ovanför köksbordet....

Får väl se va denna dag har att erbjuda,igår va vi i norrköping å handla kylskåp men dock inte till oss utan te en kompis, våran kyl funkar än *puh*

• Anns krypin

Kaffet smakar godast på morgonen skall ni veta SJU sovare!!!!! hrmf... söve hela dagen... möttrar.

• Anns krypin

Kaffet smakar godast på morgonen skall ni veta SJU sovare!!!!! hrmf... söve hela dagen... möttrar.

• Anns krypin

Nu har vi käkat frukost oxå å hunnit me å byta *2 hahaha

Är lite seg men rätt glad ändå fast det hade kunnat va bättre , varför alltid va nöjd??

just nu rensar johanna en låda me skärbrädor å underlägg osv, så sen har man å göra....morr

• Anns krypin

Längtar till jag får kasta ut våran äckliga soffa!!!! GRRRR är så le på att fanken inte kunna ta sej ur den när man väl satt sig, skall be en kompis te oss va johanna vaktis så guben å jag kan kolla soffa i lugn å ro nåndag...kompis= NOT farmor!!!!

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2