... Född: Juli 2007 ... 2
fan va dyrt det va å flyga till prag då!!!! här ska man hitta billig flygresa så är det ju skitdyrt. blä
fan va dyrt det va å flyga till prag då!!!! här ska man hitta billig flygresa så är det ju skitdyrt. blä
på midsommar är vi hos bror min. jag mamma inez å moster åker imorgon, johan kommer med tåg på fredag efter jobbet. s¨vi firar med lite sill-lunch sedan kollar vi på midsomamrstång + dans på kvällen blir det lugnt med sova för barn och xbox för vuxna =)
skönt att fotbollen är över =) nu kan vi börja ha ett familjeliv här hemma igen =)
idag åker jag inez min mamma o min moster till bror min, johan kommer efter imorn. börjar oxå jobba i aug å johan blir hemma.... jag är oxå en som som skött det mesta från mattider, påklädning, rutiner, städning, matlagning osv men ser det som en rätt normal grej då jag är hemma och han jobbar tidig morgon till sen kväll. han får sätta rutiner osv själv, tar väl ett par dagar men sedan ska det nog gå bra.
jodå, min karl är nog den bästa man kan önska, alla borde få ha den underbara jag lyckats fånga =) grejen är den att jag valt själv att dra det stora lasset hemma då han jobbar så sjukt jobbiga tider. Han ger mig mer än gärna fotmassage, badar mina fötter å smörjer dem, hehe. min gos
Milla med killar skrev 2008-06-19 08:50:27 följande:
många barn här går redan, men Inez har precis börjat stappla sig framåt med gåvagnen =)
kom hem från bror min igår eftermiddag. bil-helvetet gick sönder efter 20 min bilfärd! brorsan får komma och köra oss till tåget, tåget är fullsatt! vi får vänta på en buss väl på bussen är inez sååå trött å skriker hela vägen hem, nästan.. tills hon somnar av utmattning! hemme vid ca 17-tiden, åkte från nyköping ca 11!!! kunde ju för fan åkt till spanien tur/retur! på tisdag el onsdag får vi hjälp att laga bilen, bränsleslang nånting som lossnat... sambon har semester nu, så idag åker vi in till stan en sväng. torsdag o fredag blir det köksbygge. inez e gnällig sen en vecka tillbaka suck! tror hon har jobbigt me tänderna...
Halvblod; men fy så trist för dina föräldrar! ja våran bil va ju inte helt ny (-98;a) och den går enkelt att laga tydligen... jag som tyckte alla våra byten med bussar å tåg å 160 spänn åt skogen va skit =)
en till trist sak... va i stan idag, och Inez tappade en av sina fina nya kavat skor... som farmor köpt. vi ringde och bekännde det och hon blev ju helt ledsen... oops, inte mitt fel att ungen kastar av sig skorna ju. någon som säljer en vänster sko, kavat, strl 18, vit med små frukter framme vid tån? =)
Donna; en bra doppresent tycker jag är smyckeskrin då ungarna ofta får mängder av trista halsband. bra att ha nån stans å lägga dem =)