Inlägg från: Milla med killar |Visa alla inlägg
  • Milla med killar

... Född: Juli 2007 ... 2

Hej på er!!

Theo mått:

Kläder 86
    Skor 22

Moi!

Längd 179cm
    Vikt 66kg (Innan 74kg)
    Skor 41
    Bh 80c

• Milla med killar

Theo sover i bara tröja o blöja. Han är med supervarm. I och försig är vi fyra i sängen med som värmer upp!

• Milla med killar
    rullgardinsflikkan skrev 2008-08-14 11:38:24 följande:
    Men nu flickor behöver jag ett seriös råd.Jag har ju satt Molly på en privat förskola (men med samma inriktning som kommunen) och vi var där igår och spanade lite.Då fick jag reda på att det är 30 barn varav mestadels 07:or. 5 fröknar.Väldigt små ytor både inne och ute. Så jag känner liksom att fannej jag vill inte ha henne där.Hon står på omplacering men det blir inte aktuellt förän kanske 1 oktober och då har hon bara hunnit gå två veckor på den första förskolan.Men det fanns plats på ett annat dagis som ligger åt helevete åt fel håll men det kanske är bättre där så jag ska väl åka upp och titta tänkte jag.Hur ska jag göra?Sätta henne på det andra dagiset i väntan på omplacering eller sätta henne på dagiset som bara skriker oordning och där det enligt mig är alldeles för många barn på väldigt små ytor.HJÄLP jag är askluven
    Lita på din intution, vänta på ett annat dagis om du kan.
  • Milla med killar
    mrsbygg skrev 2008-08-14 18:41:21 följande:
    sådär första omgången dagis kläder köpta!Regnställ från didriksson i strl 90 (motsvarar strl 92)Jacka från pop i strl 92Fleecejacka från pop i strl 86Skor i strl 24 fast dom va små i strl så d kanske är en 23:a egentligen..sen fattas bara vinterjacka och byxor men det får bli senare när det är aktuellt.
    När ska han börja?
  • Milla med killar
    solstraalen skrev 2008-08-16 17:37:46 följande:
    Någon som vet vart man kan köpa "lekhjälm", ni vet sån vadderad som ska skydda huvudet, till bra pris?Åh vad dom kostar ungefär?
    babyproffsen typ 130kr.
  • Milla med killar
    Mum23 skrev 2008-08-17 11:19:50 följande:
    Har inte fått tid men står på väntelistan, så i höst någon gång ska väl op bli av iaf.
    Nääää men du..Jag jobbar ju med sånna pat och du ska få förtur om du mår så. Ring din läkare i morrn direkt1
  • Milla med killar
    Mum23 skrev 2008-08-18 09:58:06 följande:
    hihi....
    Har du ringt?

Ja I dag har jag gått till skolan med min stora kille som började 4:an...my god! Min stora kille. Hade med mig Theo o hannes som körde järnet där i allafall Theo. Han är helbusig alltså. Går/ springer som en galning.
  • Milla med killar
    Halvblod skrev 2008-08-18 12:32:58 följande:
    åh va jag ångrar att vi inte sökte dagis redan nu!!! Jaja, skönt att alla aktiviteter börjar snart, öppna förskolorna, babyrytmiken & babysim blir det nog iaf hoppas jag.
    Theo börjar i slutet av januari. När ska lillan in?

och ni andra när ska era in på dagis?

Kan inte vi göra en lista på vilka som gå på dagis ska in osv?
    Så vi vet

Jag börjar:

Börjat på dagis:

Planerad dagisstart: Theo Jan -09
  • Milla med killar

Fixar lite

Börjat på dagis:
    Molly Aug-08

Planerad dagisstart:
    Theo Jan -09 (Ur och skur)
    Jennsans Alexander jan -09 (dagmamma)

• Milla med killar

Man kan ju skriva om det är nått speciell dagis ex. ur o skur, friskola, dagmamma etc..

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2