Inlägg från: Milla med killar |Visa alla inlägg
  • Milla med killar
    veronicaq skrev 2008-08-19 08:35:26 följande:
    klistrar in igen så inte MILLA missarMILLA e de inte du som har lite problem med dina killar med sömn osv..?!www.familjeliv.se/Forum-5-278/m33539036.htmlvarsegod. och PROVA DET!
    Åhhhh ..tack Veroniqa. Söt du är som tnker på mig ...
    Berätta vad kan man köpa det och vilken dos ger du?

Sen..tack alla ni som svarat i min tråd. Kram kram på era alla! Känner mig som en idiot där många verkar tro att jag vill ha mina föräldrar som hjälp till allt jag vill ju bara de ska vara intresserade av sitt eget kött och blod men jag har bestmt mig att låta det vara och inte vara bitter utan försöka se det positiva med dem i stället. Men när man är trött o utlakad blir man tyärr bitter
    Nu har jag lämnat Hannes på dagis för första gången på 2 månader o mina stora är i skolan och jag har precis sprungit så nu känns mitt hjärta lättare igen
  • Milla med killar
    L2K skrev 2008-08-21 12:51:09 följande:
    Helt klart en kul grej! Synd att du bara kommer upp över dagen!!!Idag har Sebastian börjat i skolan!!! Min lilla skit har blivit stor!!! Dock har vi fått lite problem... I våras fick vi hem papper för att välja skola och fritids. Så det gjorde vi. Förra veckan loggade jag in och såg att han hade fått fritids. I måndags började han. Och han stormtrivs!!!!! Sen kom bomben; han får inte gå på fritids för att jag är hemma med Emilia. När jag ifrågasatte varför han då ens fick börja fick jag till svar att dom inte kunde hålla koll på alla föräldrarlediga och att man som förälder förväntades söka reda på sån info själv. Det efter fem år på dagis där vi har matats med sån info.Sen kom jag på igår kväll med att vi tom har fått faktura för fritids!!!!!

Gissa om jag är sur!!!! Så nu sitter jag här och försöker kni
    pa ihop ett brev för att söka avsteg så han får gå 10 timmar på fritids iaf.Han får tom mindre timmar än Oskar har på dagis!!!Ja, ja... Ville bara gnälla av mig lite.

Mina grabbar har gått på fristis fån 13-15 när jag varit hemma men man måste gå till rektorn och prata.
  • Milla med killar

men.... det försvann..

Jo.. Mina killar har gått på fristis nu när jag varit hemma mellan 13-15 utom fredagar. Vi fick gå till rektorn och prata med henne. Dt finns flera som går på fristis vars mamma eller pappa är hemma på deras skola.

• Milla med killar

Vi har med 15 timmar, räcker för oss. Skönt att ha måndagar o fredagar tillsammans. När Benjamin o Lukas var små så fanns inte det där och de var hemma med mig tills Ben var fyra år. Intesit men mysigt Nu tycker jag det här är bra o lyxigt att ha lite tid med bara Theo.

• Milla med killar
    zandrisen skrev 2008-08-22 08:27:48 följande:
    Hallå i tråden! Slänger in en fråga innan jag läser igenom allt: Igår upptäckte vi att Mick håller på att få hörntänderna i överkäken, men det är typ 5 mm jättemörka/svarta fläckar där det är som mest svullet! Är det normalt? Ska försöka få tag på nån tandläkare idag, kan inte minnas att Molly hade nåt liknande, ser onekligen ganska läskigt ut!
    Hmmm...har jag heller inte varit med om , ring o kolla...
  • Milla med killar

Prinsessan Zelda skrev 2008-08-22 07:18:08 följande:

Isabel provar vinteroverall och vantar, och försöker samtidigt ta sin napp. och elaka mamman skrattar i bakgrunden

Hihi...såå söt samma humör som min lillgubbe med. Rätt normalt för desa ettåringar. Blir sååå arga när de inte får som de vill
  • Milla med killar
    Mum23 skrev 2008-08-22 08:48:55 följande:
    gulligt
    Hur är det med magen?

Själv så vaknade jag i går natt och hade vrålont i mellangärdet kröp ner från trappen till medecinskåpet och svimmade på golvet.:-O Jag tror med jag har galltenar, får så här emmallanåt. Hade käkat röd rå lök på kvällen.
  • Milla med killar

Jooooo... ska väl det men eftersom jag jobbar med de pat å vet jag att man gör inget åt det än i detta stadiet men blir det oftare så måste jag det.

Skulle behöva städa här er ut som FAN!! men jag måte pimla kaffe först så jag vaknar. Har ju Hannes hemma idag o han struttar i kring naken här hemma än fniss...och Theo i blöjan. Men jag är ju surfsugen

• Milla med killar

Åhhh...jäkla *S* och *V* hänger sig på lapen *MORR*

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2