Inlägg från: CamillaJ |Visa alla inlägg
  • CamillaJ

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Skriver här med

God morgon jag sitter på datorn i väntan på att mina barn ska vakna Förvånad.. Albin kan jag förstår för han somnade sent igår kan inte förstå varför min skrutt aldrig vill sova längre??! Men Isak som gick och la sej innan 20 igår? Hehe.. jaja låter dom sova iaf!

Har inte läst här inne på typ 3 dagar så jag ha massor att läsa ikapp.. men jag var ute i lördags med tjejkompisarna sen igår blev vi hembjudna på grillat hos Jennie och familj (jen80) jätte mysigt ocg gott. Barnen lekte iaf till Isak bara tjurade ihop hehe.. tröttis.

Men iaf jag undrar om ni vet nån bra sulky och billig???
    Igår bestämmde vi att vi ska åka utomlands med barnen sen min mamma,syrra och hennes man vi känner att vi behöver komma iväg lite och ta en paus ifrån huset och all renoverin så men nån som vet nån sulky billig och bra ??

• CamillaJ

Ingen som vet nån bra fin sulky billig?
    Kommer ihåg att nån här inne pratade om de .. innan för ett tag sedan

• CamillaJ

Ja okey ja jag har den carena easy.. här hemma MEN behöver två stycken och tänkte en mer "tunnare" jag ska ju bara ha den på kvällen om vi går ut eller när vi gå till stranden osv så i stort sett kommer den användas 1 vecka i cypern iofs kanske hemma och så med men .. ska kolla runt lite.

• CamillaJ

Är det nån rolig rea just nu??? Behöver lite rea ska kolla lite kläder att ha tills vi åker utomlands

• CamillaJ

God kväll ni aktiva mammor

Underbart väder idag ..sitter just nu nere i gillestugan(vårat fina nyrenoverade vardagsrum). Isakallt men sköööönt efter ett tag ute

Så om 2 veckor ska vi till cypern det ska bli super skoj och verkligen skönt!

Jen80- Söta söta Ava så fin

Loveliva- Så fin hon är söta tjejen!!!

• CamillaJ
    loveliva skrev 2008-06-02 21:03:10 följande:
    Vi ska till Cypern nästa vecka Synd vi inte skulle åka samma vecka, då hade vi kunnat ses kanske?
    Jasså okey ska ni vara där 1 vecka eller...? Vart ska ni ? Va kul.. åh ja det hade vi ju kunnat hehe
  • CamillaJ
    loveliva skrev 2008-06-02 21:33:59 följande:
    Japp 1 vecka. Ska till Sunwing resort Sandy bay, ni då? Vilken dag och varifrån åker ni?Vi åker på måndag från Växjö Ska bli såååå härligt!
    Ok! Ja vi ska till Agia Napa så ska vi bor på Blue Star Melpo-Antia ..ska bli skit kul! Åker ni hela familjen?
    Åh vi kommer att åka när ni kommer hem då ju ? Ni kommer väl hem den 16 juni då? Vi åker från växjö vi med hehe.. tråkigt kunde varit samma vecka ju
  • CamillaJ
    loveliva skrev 2008-06-02 21:33:59 följande:
    Japp 1 vecka. Ska till Sunwing resort Sandy bay, ni då? Vilken dag och varifrån åker ni?Vi åker på måndag från Växjö Ska bli såååå härligt!
    Skulle kika men hitta de inte ..
  • CamillaJ
    loveliva skrev 2008-06-02 22:03:17 följande:
    Ja, vi åker hela stora familjen Ni också?Vi kommer hem den 16 juni, kanske ses på flugplatsen då? Vi kommer till Växjö vid 16-tiden.
    hehe nej jag skulle kika dit ni skulle ..men hittade de.. vi har fritidsresor ni hade Ving? Men ja vi åker ju den 16 juni kl 17.55 så ja
    Spännande.
    Ja hela familjen + min familj mamma,syster och hennes man.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10