Inlägg från: CamillaJ |Visa alla inlägg
  • CamillaJ

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

gosmamman skrev 2008-06-11 22:19:00 följande:
    Guud vilka sötisar Albin och Ilon
    lillronya skrev 2008-06-11 22:19:10 följande:
    Fina bilder! Måste nog ha midiappletröjor..... En svart o en rosa..... Vad gör den här tråden med min hjärna?
    lollypop skrev 2008-06-11 22:21:02 följande:
    Finfina killar
    Lina med Liten skrev 2008-06-11 22:22:08 följande:
    Vilka underbara sommarsuitskillar!!!
    Tack
  • CamillaJ
    Preggi skrev 2008-06-11 22:34:08 följande:
    Duntoffla, vi bor i Skogalund. Var bor ni? Jag känner mig inte så dum egentligen. Det är ju inte som att hon sprungit in i väggar och så.. De sa tom att det är nästan omöjligt att upptäcka själv eftersom Matilda inte har vetat nåt annat så kompenserar hon ju så bra och lär sig leva så.. Men nu efteråt när vi vet att hon ser illa så förstår man ju varför hon gjort som hon gjort ibland.. Lycka till med ditt jobbsökande. Jag ska till ett ställe på fredag för en tredje intervju hos dom. Nu ska jag träffa VDn. Hoppas han gillar mig. Vilka härliga bilder Camilla!! Som sagt, så himla fina dina pojkar!! De klär verkligen i katvig!
    Hehe tack.. ja mina små killar
    Åh saknar Isak som bara den nu hehe.. va löjlig man är
  • CamillaJ

God dag eller kväll?
    Barnen sover och jag tänkte ta mej ut och jogga...
    Kikade bara in här en snabbis och säger hej !

Åh så fiiiin Liam är i BT ...jätte fina kläder tyckte att Molo och NS tröjan inte blev jamas varning?!

• CamillaJ
    ängeln83 skrev 2008-06-12 18:54:24 följande:
    Hej Va härligt att ge sej ut och jogga, det kanske man skulle börja med igen, har ju elljus spåret precis jämte vår gata.Tack Bra att det inte var jamas varning, för man blev så glad av dom kläderna ihop.
    Åh jag letar som bara den efter ett bra ställe att springa på men hitta inget just för tillfället endån finns det massor men igår råkade jag springa in i en kuslig skog det va lite läskigt eftersom jag inte visste vart jag skulle hamna!
    Jag vet ju inte så mycket om detta området ännu eftersom vi flyttade hit i novemver och det är typ först nu på sommaren men sticker ut och utforskar
  • CamillaJ
    Zvartaliljan skrev 2008-06-12 18:59:58 följande:
    Det finns en belyst gångväg som du kan jogga på. Om du tar dig under stora vägen och sen svänger höger och följer gångvägen (åt kalmarhållet alltså). Inte så jättelång men blir väl en halvmil fram och tillbaka i alla fall.
    Phuuu... hemma igen jag fixade 6 km idag men joggade inte hela tiden ...*Latmask* hehe men gud va skönt de är.
    Ja okey ska testa den, vet att igår kom jag bort mej och kom fram vid svartbäcksmåla haha...asg kan du tänka dej jag var ju helt förvirrad.. fast när vägen va slut fick jag ta samma väg hem..
    Men tror det ska finnas nåt spår där borta där jag var igår valde nog bara fel väg
    isold2003 skrev 2008-06-12 19:06:07 följande:
    God kväll!Fina fina barn i bldtråden!Blev så nyfiken på vilket hus Ängeln hittat så jag fick skumma igenom halva dagens tråd för att hitta. Superfint Ängeln! Det kan väl inte maken neka dig? Jag tycker också att det var ett helt ok pris men det är väl för att det är lite dyrare här i Mälardalen. Inte pj varning förresten, bara fint med NS och regnbågsmolo tycker jag!Camilla, det var värst vad duktig du är! Tredje gången den här veckan i joggingspåret? Jag ska också ut en sväng ikväll, väntar på att maken kommer hem från sin cykelrunda så att han kan passa barnen bara. Vi ses knappt längre, jobbar hela dagen och passar på att sticka hemifrån så fort den andra kommer in genom dörren
    Ja jag känner mej riktigt duktig nu, känner mej bättre med och det gör ju att man tar sej ut så fort man känner för det . Fast jag ha grymt ont i benen men de funkar är nog bara lite träningsvärk.

ÅH så söt tjej du har ...SmillaMIlla
  • CamillaJ

Ängeln 83-
    Åh kul.. jag ska göra en nu efter sommaren..
    är så sugen men de är ju inte så bra att göra den nu  tråkigt nog!
    Har bestämmt mej att göra en blomma (inte villken ännu) max 10 cm hög sen ska jag skriva smått i skrivstil isak och Albin på vardera sida. Tror jag har inte bestämmt mej om namnen ännu... nån som ha förslag på nån riktigt fin blomma?? Vill att den ska betyda nåt spec. Och absolut ingen ros

• CamillaJ

Just det höll på att glömma!!!!!!!!!
    GRATTIS Liam på 3 års dagen Hurra hurra hurra hurra
    Jen80 hoppas hans dag var bra?

• CamillaJ
    gosmamman skrev 2008-06-12 20:42:35 följande:
    Det var inte lätt att få en bra bild på sin egen rygg men den får duga. Både foten och texten är mycket tydligare i verkligheten.
    Så fin!
  • CamillaJ
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-12 21:30:01 följande:
    Ååååååååååååååååååååååååååååå vet ni vet ni vet ni vet ni *spanar omkring så inte fel ögon läser *  Jag ska bli moster!! Min älskade lilla lillasyster har ett litet pyre i magen  Jag har ett sådant lyckorus känns nästan som om det är jag som e gravid ju
    Åh kul och spännande! Grattis......
  • CamillaJ

Goddag.
    Åh shit är det bara jag som sitter här och har skit tråkigt ..
    gud denna dagen är hemsk... jag är så trött och små ont i huvudet
    sen två vildingar på de och en sambo som ligger sjuk ...perfekt precis 2 dagar innan vi åker deppig man blir ! Men försöker att inte deppa ihop totalt hehe.. han blir förhoppningsvis frisk och jag piggare. Skulle viljat gå ut och joggat idag på morgonen men kom aldrig ut.. så få bli ikväll..

men helt OT var jag ju nu..hehe

Åh va fina alla är i bildis.. har inte varit ett dugg sugen på shopping i typ 2 veckor nu så när man kommer hem från cypern lär man ju shoppa ihjäl sej

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10