Inlägg från: CamillaJ |Visa alla inlägg
  • CamillaJ

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

lillronya skrev 2008-06-07 19:55:35 följande:
    Har alla här ett liv, utom jag?
    Nope inte jag idag sitter här och trycker !
    Shoppat nåt skoj idag?
  • CamillaJ
    lillronya skrev 2008-06-07 19:59:01 följande:
    Näpp! Ebb i kassan här. Skolavslutning för tre barn har tagit slut på shoppingkontot.
    Ja okey samma här en utlandsresa tog alla pengar så nu blir det ingen shopping på ett tag.
    Tjejtriss skrev 2008-06-07 20:00:37 följande:
    Sitter också här och glor och har lite ångest över mitt köpstopp..
    Ja det är hemskt ju
    Speciellt om man bara vill och måååååste ha nåt ...
  • CamillaJ

God kväll tjejer...

Hur är det med er i värmen?
    Här är det bara bra med oss alla.
    Idag hade vi inte mycket att göra
    så vi åkte till sjön som ligger här i närheten och de var jätte kul
    sandstrand som Isak och Albin var på ..trodde inte det skulle vara så som det var och trodde ju inte alls att det skulle vara så mycket folk men ja snopen blev jag
    Så det blir en tripp dit imorgon med om vädret tillåter!!

Så fin fina bilder i bildis!!

• CamillaJ
    Duntoffla skrev 2008-06-08 19:53:14 följande:
    Här är det bra. Skönt med lite bad. Vi har inte åkt till stranden än. Det brukar vara smockfullt men det får bli tidigt någon dag. (är ju mer klippbadsälskare än sandstrand)
    Jaaa det va jätte skönt det tråkiga var att det bara var jag i familjen som badade ...joho jag simmade och badade och försökte att få i både Isak & Albin till mer än knäna iaf
    Super skönt i vattnet idag verkligen !
  • CamillaJ
    Duntoffla skrev 2008-06-08 20:44:25 följande:
    OT- kan man se när någon annan medlem på FL varit inloggad senast genom att besöka dennes sida? Är så nyfiken på min kompis som ska föda när som helst... Vill inte hålla på att ringa och tjata
    Om du går in på medlem och skriver in Alias.. så står det när den visar bild och alias när hon senast var inne.. innan du trycker in dej på dennes sida
  • CamillaJ

Jag är ute efter Badskor.. hade ifrån Po.p till Isak förra sommaren nej förra igen och det är storlek 22 i dom tror det är rätt små ,lillebror kan inte ha dom.
    Dom va riktigt bra, kunde ha dom på stranden i vattnet ..behöver ha såna nu och po.p säljer dom inte längre nån som har några andra förslag.

Föresten har bytt press bild så ni inte undra vem som nu skriver

• CamillaJ
    Buttelina skrev 2008-06-08 21:35:30 följande:
    haha, visste inte att det var du förrän du skrev att du bytat bild
    Tur jag skrev det då Haha!!

Ingen som vet.. måste ha tag i några innan vi åker nästa måndag!
    Är ju så varmt på sanden när de ska gå fram å tillbaka hela tiden
  • CamillaJ
    lillronya skrev 2008-06-08 21:40:17 följande:
    Funkar det inte med "foppaskor"?
    Åh!! Nej hehe jag tycker inte om dom ett dugg ... avskyr dom Isak fick ett par riktigt lime gröna av sin farmor och ja han älskar dom de är hans snabb skor säger han hehe. Men nej jag gilla dom inte alls !!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10