Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

mortillsju skrev 2008-06-02 22:05:02 följande:
    God Kväll alla!  Hur mås det i tråden? Jag filar just nu på en liten betällning av Katvig. Men herregud vad ska man välja?? Gul/gul eller rosa/vit randig Katvigklänning??
    var är du o shoppa ? jag vill har en rosa katvig klänning nån som vet var den finns ?
  • Rååsa Smurfen
    lillronya skrev 2008-06-02 23:13:12 följande:
    Behöver tips nu när vi pratar lurvar.Vilken mössa kan man tänka sej till den rosa jackan? Nån villervalla? Eller nåt annat?
    den har jag till den dock har jag ingen bild på dem tillsammans
  • Rååsa Smurfen
    lillronya skrev 2008-06-03 08:57:05 följande:
    Tack för tipset, men det är nog för mycket bebis i den mössan. Anjelin fyller ju tre i höst.
    aha Glad tänkte inte på åldern bara färgerna Skrattande 
  • Rååsa Smurfen
    mortillsju skrev 2008-06-03 09:17:34 följande:
    Hej och god morgon! Jag är på rackamaja. De har flera där! Vilken är snyggaste kombon?
    jag var där nys o shoppade en molo klänning Glad dock fanns inte katvig i 86 där tyvärr
  • Rååsa Smurfen
    mortillsju skrev 2008-06-03 09:28:52 följande:
    Vilken Molo blev det? *nyfiken*Du har väl både katvig rosa/vit rand klänningen och den med midiappels? Vilken tycker du är finast?

jag har den rosa/vita från katvig i velour  och  den i bomull i midiappels så det går inte att jämföra dem ,midiappels är jätte fin passar bra med den rosa katvig velour jackan.

Men nu vill jag jätte gärna har den rosa/vita klänngen i bomull .

• Rååsa Smurfen
    mortillsju skrev 2008-06-03 09:28:52 följande:
    Vilken Molo blev det? *nyfiken*Du har väl både katvig rosa/vit rand klänningen och den med midiappels? Vilken tycker du är finast?
    molo sobert tror den heter
  • Rååsa Smurfen

måste bara säga jag beställde kavat skor  från denna sida här  http://www.kavat.e-butik.se/  beställde på fredagen fick dem redan på måndagen  . De har frakt fritt och jag hade tur för posen kom o ringde på dörren o lämnade dem ,super smidigt  från början till slut Glad

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10