Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Stoppade in en bild på Tara i sin fina ej sikke lej klänning .
    fyndade kavat skor på ellos i dag med 40% rabatt

Erbjudandekod: 175873

40% rabatt*

SÄSONGSFINAL!
    Just nu ger vi dig:

40% rabatt* på ALLA Kläder & Skor

från Ellos och Josefssons Vår- & Sommarsortiment!

---------------------------------------
    *Erbjudandet gäller:
    • Vid nybeställning om minst 200,- (efter avdragen rabatt) • På Kläder & Skor ur Ellos och Josefssons Vår- & Sommarsortiment 2008.
    • T o m 19 Juni 2008.
    • Max en gång/hushåll

• Rååsa Smurfen
    Duntoffla skrev 2008-06-03 13:43:48 följande:
    Tittar in en kort sväng innan jag ska lapa sol igen. Passar på medan N sover.Fick 2 fina Småfolk i brevlådan idag Finally!! Hoppas att den var fin!Butte- Isabel passar verkligen i de orange och rosa färgerna! Och Bia är ju också superfin i den gula Småfolken. Underbart kort på de båda!Tjolla- Fina Milo i Mala, Meandi, Molo och Katvig! Shit vad håret hans växer!Belladona- Jättefin klänning från ESL på Tara!Bloody sunday- Fin A i Kik Kid, Molo och Katvig! Gillade särskilt Katvigen.
    loveliva skrev 2008-06-03 14:09:35 följande:
    God eftermiddag Incommunicado, Buttelina, Tjollabolla, Belladona, Bloody sunday & Duntoffla UNDERBARA bilder i bt!!!!!
    tack så mycket ,det var många som tyckte att hon var fin på dagis i dagGlad
  • Rååsa Smurfen
    jojoa75 skrev 2008-06-03 21:58:31 följande:
    Tittar in lite snabbt..Saknar lite rabatter.. Är liiite shoppingsugen, men vet inte på vad..
    kavat sandaler till 50% rabatt på ellos  kanske Glad
  • Rååsa Smurfen
    NovJenny skrev 2008-06-03 22:00:48 följande:
    Är de breda i modellen?Letar för fullt efter ett par sadaler som passar Noahs breda fötter.Men sambon blir väl galen om jag handlar på team sportia! Men jag antar att man kan beställa från nike.
    tror de hade de sports skor på ellos okså för 50 % rabatt Glad
  • Rååsa Smurfen
    Buttelina skrev 2008-06-03 22:15:42 följande:
    just det! det har jag glömt att säga ju.. jag kollade efter shorts på ajabaja, men de var slut
    ok
  • Rååsa Smurfen
    jojoa75 skrev 2008-06-03 22:15:19 följande:
    Hon har fem par sandaler, så njaaaee...
    Tara har okså fem par nu tack vare ellos Glad
  • Rååsa Smurfen

köpte en småfolks tröja i dag med grodor på tradera  165 kr  råkade hamnar där av en slump  typ 12 min innan avslut  Glad la ett bud  trodde inte jag skulle vinna .

• Rååsa Smurfen
    Duntoffla skrev 2008-06-03 22:23:50 följande:
    Butte-Köpstopp är väl till för att brytas eller hur? Grattis! Är det den med gröna grodor och orange kant? (samma som jag fick hem från Matador idag) Såg den där men den var för stor...
    japp det är den Glad
  • Rååsa Smurfen
    NovJenny skrev 2008-06-03 22:25:33 följande:
    Oj, så mycket. Tänkte lägga ut en sådan sedan. Kan ju hoppas att man får lika mycket för den!
    den var ny med lapp så det var ett bra pris  de kostar ju över 200 krGlad dock sålde jag en beg innan till det priset  Skrattande
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10